مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان:

سمن ها بازوان پرتوان دولت هستند

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۱۱:۴۳:۵۶
کد خبر: ۲۷۶۵۲۰
سمن ها بازوان پرتوان دولت هستند
رهنما گفت: سمن ها بازوان پرتوان دولت در پیشبرد اهداف متعالی نظام در عرصه های ملی و بین المللی هستند.

به گزارش گروه وزارت جوانان برنا، مسعود رهنما با بیان این مطلب افزود: با توفیقاتی که دولت تدبیر و امید در سیاست خارجی نصیب جامعه کرده است، فضا برای عرض اندام وسیع تر سازمان های مردم نهاد در زمینه های فرهنگی و اجتماعی فراهم خواهد شد.

وی که در اولین جلسه هم اندیشی سازمان های مردم نهاد جوانان سخن می گفت، خواستار حضور پرثمر سمن ها در عرصه ی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شد و اظهار کرد: جوانان به عنوان آینده سازان کشور توانایی ایجاد تحول و نوگرایی را درجامعه دارند، لذا باید با خودباوری به شکل ملموس تری در راهبرد توسعه کشور اثرگذار باشند.

معاون امور فرهنگی و جوانان گیلان نیز در این نشست گفت: در راستای مشارکت هرچه گسترده تر جوانان در فعالیت های مختلف اجتماعی، نگاه به کیفیت بخشی عملکرد سازمان های مردم نهاد در اولویت حوزه کارشناسی امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قرار دارد.

هاشم اسماعیلی با قدردانی از تلاش های تشکل های مردمی در بسط و گسترش ارزش های اسلامی، بر توانمندسازی عناصر اثرگذار حوزه جوانان تآکید کرد و گفت: برغم اینکه سال گذشته گیلان رتبه برتر ساماندهی کمی سمن ها را در کشور کسب کرده است، بمنظور ارتقای سطح کیفی عملکرد این تشکل ها، برپایی کارگاه ها و دوره های متعدد توانمندسازی سازمان های مردم نهاد را در برنامه ریزی های خود داریم.

وی ارائه تقویم اجرایی سالانه توسط سمن ها را از عوامل سهولت در برگزاری همایش ها و مناسبت های فرهنگی دانست و اظهار کرد: با همکاری سازمان های مردم نهاد توانایی میزبانی کشوری دوره های مختلف آموزشی و همایش ها را در استان گیلان داریم.

بنابراین گزارش؛  در این جلسه دبیران سمن ها با ارائه دیدگاه های خود بر توسعه راهبردهای فرهنگی و اجتماعی تاکید کردند .

نظر شما