مدیر روابط عمومی شرکت مترو :

فرسودگی شبکه آب عامل ریزش در ایستگاه مترو

۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۴:۲۶
کد خبر: ۲۷۷۲۰۸
فرسودگی شبکه آب عامل ریزش در ایستگاه مترو
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت متروی تهران در تشریح نشست ایستگاه مترو در خط7 -خط در حال احداث- گفت: شب گذشته نشستی به قطر 15 متر به عمق 4 متر را درایستگاه قیام در خط 7 مترو شاهد بودیم که دلیل آن نشت آب از شبکه فرسوده شهری بوده است.

به‌ گزارش گروه جوان و جامعه برنا، علی اکبر روح نواز با اشاره به اینکه ایستگاه قیام در خط 7 مترو که درحال ساخت است، شب گذشته به دلیل نشت آب از شبکه فرسوده شهری دچار نشست شده گفت: در پی این حادثه یکی از کارگران مشغول به کار در این خط دچار آسیب دیدگی شده است .

وی تاکید کرد: وسعت نشست زمین به قطر 15 متر و عمق 4 متر بوده که بخش کوچک از محیط کارگاهی را شامل می‌شد و اکنون سایر بخش ها در حال فعالیت و ادامه کار هستند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت متروی تهران در تشریح آسیب دیدگی کارگر در حال کار در این خط گفت: یکی از کارگران دچار آسیب دیدگی سطحی شده که به مرکز درمانی انتقال یافت و اکنون وضعیت مناسبی دارد .

وی تصریح کرد: در روزهای گذشته شاهد نفوذ و نشت آب از زمین بودیم که این موضوع را به سازمان مربوطه اطلاع دادیم اما از سوی آنها اقدامی صورت نگرفت و در نهایت آب به کارگاه نفوذ وباعث ریزش سیلوی سیمانی شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز