احداث اولین مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی در قلب پایتخت

۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۹:۵۰
کد خبر: ۲۷۷۵۰۵
شهرداری منطقه 6 برای اولین بار مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی قلب پایتخت را به منظور توانمندسازی کارآفرینان و اقشار آسیب پذیر در 870مترمربع احداث می کند.

 به گزارش برنا، حبیب الله غفوری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 با اعلام این خبر گفت: اولین مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی محلات مرکزی تهران جهت کارآفرینی و توانمندسازی اقشار در معرض آسیب احداث می شود.

 وی خاطر نشان کرد: از دیگر برنامه هایی که برای این مرکز پیش بینی شده است و هم اکنون نیز با مشارکت خیرین و NGO در مدارس و دانشگاه های سطح منطقه اجرایی می شود، حمایت های مالی و مادی است، کمک هزینه ادامه تحصیل، تهیه تجهزیه، هزینه های درمانی و... تامین خواهد شد.

 با هدف حمایت از تولیدات، طرح ها و ایده های داخلی، همایش ها و بازارچه های ثابت با عرضه محصولات کارآفرینان در این مرکز برپا و مرکز رشد و توسعه ایده های برتر ویژه افراد تحصیل کرده ایجاد می شود. 

  به گفته غفوری، از دیگر ویژه برنامه های پیش بینی شده این مرکز، برپایی کتابخانه تخصصی کارآفرینان و تشکیل بانک اطلاعاتی ایده ها و طرح های نوین است.

 معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 همچنین از راه اندازی مرکز مشاوره در این مجموعه خبر داد و افزود: از ویژه برنامه هایی است که بزودی در این مرکز اجرایی می شود، استقرار گروه های مشاوره به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و مشاوره های خانوادگی است که با ارائه مشاوره تحصیلی، ترک اعتیاد، ازدواج و... به صورت رایگان به مراجعه کنندگان خدمات ارائه خواهد شد.

در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، نیز نشست ها و کارگاه های آموزشی ویژه والدین و دانش آموزان در سطح مدارس منطقه 6 اجرایی می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز