فریب تبلیغات وسوسه انگیز در فضای مجازی را نخورید

۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۲:۳۹:۴۸
کد خبر: ۲۷۷۷۱۹
فریب تبلیغات وسوسه انگیز در فضای مجازی را نخورید
رئیس پلیس فتا غرب استان تهران درباره تبلیغات وسوسه انگیز در فضای مجازی و برخورد غیر منطقی برخی از کاربران با این تبلیغات هشدار داد.

به گزارش برنا، سرهنگ "اصغر باقریان" در این رابطه گفت:با توجه به اینکه اطلاعات ذخیره شده بر روی سیستم های رایانه ای می تواند برای اشخاص، شرکت ها و یا سازمان ها، بسیار مهم و با ارزش باشد، لزوم آگاهی کابران در حفاظت از این اطلاعات ضروری و اجتناب نا پذیر است، چرا که یک لحظه وسوسه نابجا و سهل انگاری می تواند این اطلاعات مهم و حساس را در دسترس افراد غیر مسئول قرار دهد.

وی افزود:بزهکاران سایبری با توجه به اطلاعاتی که قصد بدست آوردن آن را دارند، آدرس صفحات مجرمانه خود را با عناوینی وسوسه انگیز در دسترس طعمه خود  قرار می دهند تا در ادامه کاربران با جذب این عناوین و با باز کردن صفحات طراحی شده توسط بزهکاران، به نرم افزارهای جاسوسی موجود در پشت پرده این آدرس ها اجازه دسترسی به اطلاعات شخصی و سازمانی خود را دهند.

سرهنگ "باقریان" در پایان گفت:برای اینکه کاربران طعمه فضای مجازی قرار نگیرند باید توجه داشته باشند که آدرس های نا شناسی که به هر طریق از جمله ایمیل های آلوده برای آنها ارسال می شود باز نکرده و از آنتی ویروسهایی که اجازه کنترل بر روی عملکرد نرم افزار ها را به کاربر می دهند، استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز