بارش پراکنده باران در تهران از فردا

۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۱:۳۳:۴۷
کد خبر: ۲۷۷۹۱۶
بارش پراکنده باران در تهران از فردا
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بیشینه دمای امروز تهران به ۲۱ و کمینه دمای آن به ۱۲ درجه می‌رسد، گفت: در بعد از ظهر امروز آسمان تهران ابری می‌شود و فردا در پاره‌ای از نقاط بارش پراکنده را شاهد خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بعد از ظهر امروز آسمان تهران ابری می‌شود، گفت: فردا در پاره‌ای از نقاط تهران بارش پراکنده خواهیم داشت.
فریبا گودرزی در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی کشور، گفت: در 12 ساعت آینده در بخش‌هایی از جنوب‌غرب، غرب و به تدریج در مرکز و در اواخر وقت در شمال شرق کشور و غرب سواحل دریای خزر، وزش باد همراه با رعد و برق را شاهد هستیم که این بارش‌ها فردا به شمال غرب کشور می‌رسد.
وی افزود: در 12 ساعت آینده در استان‌های ایلام، کردستان، کرمانشاه، خوزستان، بوشهر، فارس، اصفهان، مرکزی، یزد، جنوب شرق کشور، سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی پدیده باد و گرد و خاک را داریم که سبب کاهش دید می‌شود.
این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بیشینه دمای امروز تهران به 21 و کمینه دمای آن به 12 درجه می‌رسد، گفت: در بعد از ظهر امروز آسمان تهران ابری می‌شود و فردا در پاره‌ای از نقاط بارش پراکنده را شاهد خواهیم بود.
گودرزی بیان کرد: صبح امروز سردترین نقطه کشور فرودگاه اردبیل با دمای 3- درجه و گرمترین نقطه کشور زاهدان با دمای 34 درجه سانتی‌گراد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز