بازداشت اعضای باندسرقت از رستوران های منطقه کن

۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۳:۱۳:۰۱
کد خبر: ۲۷۷۹۴۲
بازداشت اعضای باندسرقت از رستوران های منطقه کن
3 شرور غرب پایتخت برای تامین هزینه های اعتیادشان اقدام به سرقت از رستوران های منطقه کن می کردند.

به گزارش برنا، روز 8 فروردین ماه سال جاری مردی پای در کلانتری 142کن گذاشت و ماموران را در جریان دستبرد از رستورانش قرار داد.

این مرد به ماموران گفت: قصد داشتم به زودی این رستوران را افتتاح کنم و همه وسایل های رستوران را آماده کرده بودیم تا بعد از تعطیلات  نوروزی کار را شروع کنیم اما دزدان همه وسایل های رستوران را  به سرقت برده اند.

بازپرس شعبه 6 دادسرای ناحیه 5 با در جریان قرار گرفتن این سرقت دستور داد تا ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عاملان این سرقت وارد عمل شوند.

کارآگاهان د ر کاوش های ابتدای به سراغ دوربین های مداربسته یکی از بانک های منطقه کن که در نزدیکی این رستوران بود رفته و در بررسی فیلم زمان سرقت مشخص شد که یکی از شرورهای منطقه  حصارک پونک  به نام  محمد در این سرقت حضور داشته است.

همین کافی بود  تا تجسس ها برای به دام انداختن محمد 32 کلید زده شد وماموران با اقدامات پلسی پی بردند که وی قصد دارد در غرب تهران قالیچه های سرقتی را به مبلغ یک میلیون 500 هزار تومان بفروش برساند.

در این شاخه از تحقیقات کارآگاهان با تحت نظر قرار دادند منطقه حصارک پونک در کمین شرور سابقه دار نشستند و روز 12 فروردین ماه محمد را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

محمد که دیگر راهی جز اعتراف نداشت در همان تحقیقات ابتدایی 2 تن از همدستانش را به نام مهراب 32 ساله و حسین 33 ساله لو داد .

کارآگاهان درگام بعدی، روز 18 فرودین ماه برای دستگیری 2 دزد جوان وارد عمل شدند و پس از دستگیری آنها مشخص شد که بخشی از وسایل سرقتی رستوران به مبلغ 500 هزار تو مان فروخته شده است .

کارآگاهان در گام بعدی به سراغ مالخر این باند رفته و با دستگیری وی دیگر وسایل سرقتی نیز به دست آمد.

بنا به این گزارش، سرهنگ کارآگاه داوود مرادی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با بیان  این خبر گفت : هر سه متهم پرونده از اراذل و اوباش منطقه حصارک پونک بوده و به مصرف موادمخدر از نوع شیشه نیز اعتیاد دارند و با تامین هزینه های اعتیادشان دست به این سرقت زده اند.

وی افزود : دزدان به سرقتهای دیگری از به این شیوه و شگرد از رستوران ها اعتراف کردند و با دستور بازپرس پرونده اعضای این باند در اختیار ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز