بارش‌ها در دامنه‌های زاگرس از امروز شدید می‌شود

۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۳:۵۲:۴۲
کد خبر: ۲۷۷۹۴۷
بارش‌ها در دامنه‌های زاگرس از امروز شدید می‌شود
کارشناس سازمان هواشناسی از شدت یافتن بارش‌ها در دامنه‌های زاگرس خبر داد و به ورود یک سامانه بارشی از شنبه در کشور اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، فریبا گودرزی گفت: امروز پنجشنبه ۲۷ فروردین در بخش‌هایی از جنوب غرب، غرب و به تدریج برای شمال غرب، مرکز و اواخر وقت هم شمال شرق کشورمان وزش باد، رگبار و گاهی هم همراه با رعد و برق شاهد خواهیم بود که انتظار شدت این بارش‌ها را در دامنه‌ های زاگرس مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و بخش‌های جنوبی استان لرستان داریم، بارش‌ها در این مناطق شدیدتر است و احتمال وقوع تگرگ را هم در مناطق مستعد داریم.

وی ادامه داد: امروز در مناطقی از جنوب غرب، جنوب، مرکز، غرب و جنوب شرق کشورمان باد و گرد و خاک را پیش‌بینی می‌کنیم که سبب کاهش دید در این مناطق خواهد شد و در روزهای شنبه و یکشنبه برای جنوب شرق کشورمان، باد و گرد و خاک همچنان ادامه دارد.

به گفته این کارشناس هواشناسی، طی این مدت آب‌ های خلیج فارس مواج و متلاطم پیش‌بینی شده است.

گودرزی درباره وضعیت جوی کشور در روز شنبه اظهار کرد: برای روز شنبه سامانه بارشی فعالی از سمت غرب وارد کشورمان می‌شود، ابتدا در جنوب غرب و سپس در مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از شرق و شمال شرق کشورمان بارندگی را خواهیم داشت که این سامانه بارشی اواخر وقت روز یکشنبه از سمت شمال شرق و شرق کشورمان خارج می‌شود.

وی درباره آسمان امروز تهران گفت: امروز آسمان تهران نیمه ابری، گاهی ابری و بارش‌های پراکنده را شاهد خواهد بود و حداکثر دمای هوای امروز تهران هم ۲۲ درجه سانتیگراد است.

نظر شما