برگزاری یادواره شهدای دانش آموز "شیرین تر از عسل" در مدارس سراسر کشور

۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۴:۰۹
کد خبر: ۲۷۹۰۱۷
برگزاری یادواره شهدای دانش آموز شیرین تر از عسل در مدارس سراسر کشور
باتلاش اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان مراسم یادواره شهید دانش آموز، با نام"شیرین تر از عسل" در مدارس سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش برنا، مراسم یادواره شهید دانش آموز، با عنوان "شیرین تر از عسل" یک برنامه عمومی است که در دو محیط مدرسه ای و شهری برای اولین بارتحت این نام در مدارس سراسر کشور برگزار می شود، این مراسم فرصتی را به دانش آموزان "انجمن اسلامی مدرسه" و "اعضای قرارگاه عملیات شهری" می دهد تا در این مرحله نقش آفرینی کنند.

مراسم یادواره شهدای دانش آموز "شیرین تر از عسل" با هدف زنده نگهداشتن یاد وخاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس، تربیت معنوی و حماسی با الگوسازی از شهدای دانش آموز، تقویت هویت و احساس مسئولیت نسبت به ارزش های اسلامی و انقلابی در پیوند با اسوه های ایثار و تاریخ مقاومت، تجدید بیعت با آرمان های شهداء ، امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب، تقویت امید و احساس عزت و افتخار به هویت اسلامی- ایرانی و همبستگی بومی و منطقه ای بر محور ارزش های اسلامی و انقلابی در مدارس سراسر کشور و قرارگاه های شهری برگزار می شود .

با توجه به اینکه این مراسم به صورت مدرسه ای و شهری برگزار می شود، بی شک دانش آموزان ، میدان دار اصلی در برگزاری برنامه هستند و در این راستا متولیان اصلی در برنامه یادواره مدرسه ای ،" اعضای انجمن اسلامی مدرسه" بوده و در برنامه یادواره شهری اعضای " قرارگاه عملیات شهری"می باشند و کادر اتحادیه شهرستان و استان در این برنامه وظیفه پشتیبانی و همکاری دارند.

ستاد برگزاری این همایش در استان ها  از کمیته های فرهنگی ، تبلیغات، مستندسازی و ارزیابی ، پشتیبانی و تدارکات، تشریفات و انتظامات تشکیل شده است.

لازم به ذکر است مراسم یادواره شهدای دانش آموز "شیرین تر از عسل"، در فروردین  و اردیبهشت  سال 94 برگزار میشود.

 

نظر شما