معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد:

آرم‌ طرح ترافیک ۹۳ از فردا بی اعتبار است

۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۵۲:۲۸
کد خبر: ۲۷۹۰۶۶
آرم‌ طرح ترافیک ۹۳ از فردا بی اعتبار است
از فردا اول اردیبهشت ماه آرم های طرح ترافیک سال ۹۳ اعتبار ندارد و رانندگان برای ورود به محدوده طرح ترافیک، باید مجوز طرح ترافیک سال ۹۴ داشته باشند.

 

به گزارش گروه انتظامی برنا، مهندس سید جعفر تشکری هاشمی با اعلام این خبر گفت: مجوز آرم طرح ترافیک سال 94 به جای برچسب، کارت است که از آن می توان در حمل و نقل عمومی استفاده کرد.

 وی افزود: افرادی که برای آرم طرح ترافیک نام نویسی کرده اند و مجاز قلمداد شده اند و مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیکی شهر داده اند و هنوز کارت به آنان نرسیده است، مشکلی ندارند زیرا پلاک آنان در دوربین ها ثبت شده است.

 تشکری هاشمی با اشاره به اینکه برای ورود به محدوده طرح ترافیک دیگر نیازی به نشان دادن کارت طرح ترافیک نیست، افزود: دوربین ها به صورت هوشمند محدوده ورود و خروج را کنترل می کنند.   

با نصب دوربین های کنترل محدوده زوج و فرد، میزان تخلف ورود غیرمجاز به این محدوده از 220 هزار دستگاه در چند روز گذشته به 200 هزار دستگاه کاهش یافته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اضافه کرد: با نصب دوربین های کنترل محدوده زوج و فرد، میزان تخلف ورود غیرمجاز به این محدوده از 220 هزار دستگاه در چند روز گذشته به 200 هزار دستگاه کاهش یافته است.

تشکری هاشمی بیان کرد: در روزهای فرد فقط یک میلیون و پنجاه هزار دستگاه مجاز به ورود به طرح زوج و فرد هستند.

وی گفت: در روزهای زوج نیز فقط 850 هزار دستگاه مجاز به ورود به این محدوده هستند.

تشکری هاشمی افزود: در اوایل اجرای طرح ترافیک اصلی، روزانه 180 هزار خودرو به صورت غیرمجاز وارد محدوده طرح می شدند اما هم اکنون این تخلف  90 درصد کاهش داشته طوری که میزان تخلفات به کمتر از 20 هزار دستگاه رسیده است.

نظر شما