کشف ۱۵کیلو هروئین در اراک

۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۳:۱۶
کد خبر: ۲۷۹۰۷۱
کشف ۱۵کیلو هروئین در اراک
15 کیلوگرم ماده مخدر هروئین در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی از اعضای یک باند چهار نفره تهیه و توزیع مواد مخدر در اراک کشف شد.

 

به گزارش گروه انتظامی برنا، سرهنگ محمد حسنی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در این باره گفت: ماموران پلیس در تحقیقاتی، از افرادی در امر تهیه و توزیع انواع مواد مخدر به ویژه ماده مخدر هروئین در شهر اراک مطلع شدند و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در روند تحقیقات مشخص شد که اعضای این باند در منزلی روستایی اقدام به تهیه و نگهداری مواد مخدر می کنند و سپس در زمان های مختلف نسبت به توزیع آن بین مشتریان خود اقدام می کنند.

حسنی با اشاره به عملیات دستگیری اعضای این باند چهار نفره افزود: با مشخص شدن محل فعالیت اعضای این باند و در هماهنگی با دستگاه قضائی، منزل روستایی مورد بازرسی قرار گرفت و مقدار 15 کیلوگرم هروئین، 119گرم تریاک ، 45گرم سوخته تریاک ، دو دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر و مقداری آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی خاطر نشان کرد: در این عملیات که منجر به دستگیری اعضای چهار نفره این باند شد، یک دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شد و متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

 حسنی با اشاره به عملیات دیگری که منجر به دستگیری دو توزیع کننده هروئین در اراک شد ، افزود: روز گذشته در عملیاتی دیگر توسط ماموران کلانتری 14 شهر اراک دو نفر که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال توزیع مواد مخدر بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد:‌در بازرسی بدنی دو سرنشین موتورسیکلت مقدار 235 گرم هروئین کشف شد و متهمان نیز برای سیر مراحل قانونی به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

 

نظر شما