همزمان با اولین روز از هفته سلامت؛

آغاز به کار نشست بین المللی مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت در تهران

۱۳۹۴/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۰:۱۷
کد خبر: ۲۷۹۱۸۰
نشست بین‌المللی عوامل اجتماعی موثر بر سلامت صبح امروز با حضور دکتر علاءالدین الوان مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونین و مدیران این وزارتخانه و اساتید و صاحبنظران حوزه سلامت، مدیران دستگاه‌های اجتماعی و اجرایی کشور و مسئولین و مقامات بهداشتی بین‌المللی صبح امروز در هتل آزادی تهران آغاز به کار کرد.

 

به گزارش برنا، مراسم افتتاحیه این اجلاس سه روزه با سخنرانی دکتر الوان مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت آغاز شد.

دکتر هاشمی وزیر بهداشت کشورمان نیز در این اجلاس پیرامون مسائل بهداشتی کشور سخنرانی خواهد کرد.

بنا بر این گزارش، تبیین موضوع مداخله‌های اجتماعی موثر بر سلامت در ابعاد جهانی از دیگر موضوعاتی است که پروفسور مایکل مارموت از موسسه عدالت در سلامت دانشگاه یو سی ال کشور انگلستان پیرامون آن سخنرانی خواهد کرد.

این گزارش حاکیست: در این اجلاس سه روزه پنل‌هایی با عناوین دورنمای عملی رویکرد مولفه‌های اجتماعی موثر بر سلامت، اسناد همکاری‌های بین المللی، پایش و گزارش از وضعیت عدالت در سلامت، مولفه‌های اجتماعی موثر بر سلامت در درگیری‌ها و بحران، تجربیات جهانی و منطقه‌ای پیرامون ابزار سنجش عدالت در سلامت شهری با حضور اساتید و کارشناسان بین الملللی و ایرانی برگزار خواهد شد.

نظر شما