ماموران شهرداری راهی بیمارستان شدند

حمله ماموران شهرداری به دست فروشان باز هم حادثه آفرید

۱۳۹۴/۰۲/۰۱ - ۲۲:۱۶:۰۹
کد خبر: ۲۷۹۴۱۴
حمله ماموران شهرداری به دست فروشان باز هم حادثه آفرید
تعدادی از شاهدان حادثه عصر امروز رفتار تند و توهین آمیز معبربانان شهرداری را عامل درگیری عنوان کردند.
به گزارش برنا، معاون امور شهری منطقه 6 شهرداری تهران در راستای این حادثه در میدان هفت تیر اعلام کرد: ساعت 19 عصر امروز، تیم معبربانان شهرداری منطقه 6 از سوی تعدادی از دست فروشان شناخته شده میدان هفت تیر، با سلاح های سرد مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و راهی بیمارستان شدند.

افشین خدامی افزود: این حادثه در پیاده راه شرقی میدان، زمانی که اکیپ معربانان به منظور ساماندهی محل تردد شهروندان اقدام به برخورد با بساط دست فروشان کردند، رخ داده است. 

به گفته وی، شماری از دست فروشان شناخته شده این منطقه، با اطلاع از حضور معبربانان در میدان هفت تیر، با سلاح های سرد به ماموران شهرداری حمله ور می شوند که در پی این حادثه دو تن از ماموران به شدت زخمی و به مراکز درمانی منتقل می شوند. 

معاون امور شهری منطقه 6 شهرداری تهران یادآوری کرد: در سال گذشته و از ابتدای سال جاری، بارها شهروندان از وضعیت بساط گستران میدان هفت تیر ابراز ناراحتی کرده و مراتب شکایت خود را به شهرداری اعلام کرده بودند. به همین دلیل معبربانان عصر امروز اقدام به ساماندهی وضعیت تردد شهروندان در پیاده راه شرقی میدان هفت تیر کردند که این حادثه رخ داده است.

بنا به این گزارش، تعدادی از شاهدان حادثه  عصر امروز رفتار تند  و توهین آمیز معبربانان شهرداری را عامل درگیری دانسته و دست فروشان برای دفاع از خود دست به چاقو شده اند و تحقیقات پلیسی در این پرونده ادامه دارد.

این گزارش حاکی از آن است که 16 مرداد ماه سال گذشته 3 مامور شهرداری با حمله به مردی بی گناهی که متهم به دست فروشی شده بود جلوی چشمان پسرش به باد کتک گرفته شد و به کام مرگ رفت.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز