آزمون فراگیر ارشد نمره منفی ندارد

۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۳:۳۴
کد خبر: ۲۷۹۵۲۵
آزمون فراگیر ارشد نمره منفی ندارد
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره نحوه سئوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور گفت: سئوالات به صورت تستی چهارگزینه ای است و برای پاسخ های غلط نمره منفی منظور نمی شود.

دکتر حسین توکلی گفت: کارت شرکت در آزمون فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور از ساعت ۱۱ اول اردیبهشت ماه بر روی سایت سنجش قرار گرفته است و کلیه ثبت نام کنندگان ضرورت دارد با مطالعه اطلاعیه های مربوطه از نحوه دریافت کارت خود مطلع شوند و همچنین با آگاهی از شهرستان محل آزمون که هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد و در نشریه پیک سنجش ۲۴ و ۳۱ فروردین ماه منتشر شده است،حداکثر تا روز پنجشنبه ۳ اردیبهشت ماه به سایت سنجش مراجعه کنند.

وی افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز دوم اردیبهشت ماه از تعداد ۸۰ هزار و ۵۰۹ داوطلب که در این آزمون ثبت نام کرده اند، تعداد ۲۸ هزار داوطلب نسبت به دریافت کارت حود اقدام کرده اند.

توکلی گفت: آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور صبح روز جمعه ۴ اردیبهشت ماه در ۱۰۱ شهرستان برگزار می شود. ظرفیت پذیرش در این دوره حدود ۱۶ هزار و ۷۸۰ نفر است.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: سوالات دروس امتحانی هر یک از رشته های امتحانی به صورت تستی چهارگزینه ای است و نمره منفی برای پاسخ های غلط منظور نمی شود و اگر بیش از یک پاسخ به یک سوال داده شود نمره ای به آن سوال تعلق نمی گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز