بازداشت دزدان همه فن حریف پایتخت

۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۴:۱۳
کد خبر: ۲۷۹۷۹۴
بازداشت دزدان همه فن حریف پایتخت
اعضای این باند با چاقو و قمه طعمه های خود را هدف تبهکاری خود قرار می دادند.

به گزارش خبرنگار انتظامی و حوادث برنا، ساعت 4 بامداد 31 فروردین ماه سال جاری مأمورین کلانتری 142 کن در حین گشت زنی در میدان کوکدک به چهارسرنشین خودروی پراید 111 مشکی مشکوک شدند .

ماموران پس از متوقف کردن خودروی مرموز، اقدام به بازرسی از خودرو و 4 پسر جوان کردند که در این مرحله مواد مخدر، چاقو و قمه، تبر، اسپری اشک آور و مدارک شناسایی سرقتی به دست آوردند.

4 جوان ابتدا سکوت کردند تا اینکه به دستور بازپرس شعبه 5  دادسرای ناحیه 34، تیمی از ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران برای افشاگری  وارد عمل شدند.

کارآگاهان در همان تحقیقات ابتدایی  از 4 جوان مرموز پی بردند که محمد 34 ساله یکی از تبهکاران غرب تهران است که آخرین بار نیز توسط ماموران پایگاه دوم دستگیر شده بود و سال 92 پس از 5 سال از زندان آزاد شده است.

ماموران در شاخه ای دیگر از تجسس ها کارت خودروی پژو 206 سفید رنگ را که در بازرسی از خودروی مرموز به دست آورده بودند تحت بررسی قرار دادند و مشخص شد این خودرو روز 21 فروردین ماه سال جاری در منطقه شهرک گلستان دزدیده شده است.

محمد که راهی جز اعتراف پیش روی خود نمی دید پرده از راز زورگیری هایشان برداشت و گفت: به بهانه مسافر سوار بر خودروی ها می شدیم و در زمانی مناسب و با تهدید چاقو راننده را از خودرو پیاده و پا به فرار می گذاشتیم که با خودروهای سرقتی نیز دست به تبهکاری های دیگری می زدیم.

یکی از طمعه های این باند زمانی که محمد و شاهین 26 ساله را دید به ماموران گفت: ساعت 22 و 30 دقیقه روز دوم فروردین ماه این 2 جوان به بهانه مسافر سوار بر خودرویم شدند و قصد رفتن به شهرک راه آهن را داشتند که زمانیکه وارد مسیر جنوب به شمال آزادگان شدیم با تهدید چاقو و قمه مرا از خودرو پیاده کرده و پا به فرار گذاشتند.

کارآگاهان در گام بعدی به مخفیگاه این باند خشن  در منطقه شهرزیبا رفته و در باززسی ها تعدادی زیادی مدارک شناسایی متعلق به افراد غیر ، انواع کیف های دستی زنانه و مردانه ، دهها دستگاه گوشی تلفن همراه ، چک های بانکی دارای سابقه سرقت ، وجه نقد و همچنین دو دستگاه موتورسیکلت پولسار استفاده شده در سرقت ها کشف شد .

با به دست آمدن چند برگ چک سرقتی ، کارآگاهان موفق به شناسایی یک شرکت خصوصی پیمانکاری طرف قرارداد با شهرداری شدند که سارقین در زمان مراجعه مسئول مالی شرکت به بانک جهت دریافت حقوق کارگران شرکت ، وی را شناسایی و در منطقه آریاشهر – خیابان سازمان آب ، با تهدید سلاح سرد و ضرب و شتم اقدام به زورگیری کیف دستی حاوی پول ، چندین فقره چک و ... کرده بودند .

بنا به این گزارش، با توجه به گسترده بودن سرقتهای این باند خشن ، بازپرس پرونده با تقاضای چاپ عکس اعضای این باند خواست تا کسانی در دام این تبهکاران حرفه ای گرفتار شده اند به  پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان آزادی – خیابان زنجان شمالی مراجعه کنند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز