اجرای طرح جمع آوری نخاله و پاک سازی های زمین های خالی در پرند

۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۱:۵۷
کد خبر: ۲۸۰۲۵۳
اجرای طرح جمع آوری نخاله و پاک سازی های زمین  های خالی در پرند
طرح ضربتی جمع آوری خاک و نخاله مازاد و پاک سازی زمین های خالی به دستور شهردار پرند اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار برنا، با توجه به ساخت و سازهای پراکنده در سطح شهر و زمین های خالی هم جوار این سازه ها، هم چنین عدم رعایت شهروندان در جمع آوری و انتقال نخاله های ساختمانی خود، شاهد دپو و انباشته شدن نخاله و خاکهای مازاد در شهر هستیم.

علی یحیی پور شهردار پرند ضمن اعلام این خبر گفت: یکی از مشکلات شهر که باعث شده بود چهره شهر پرند نازیبا شود و آرامش بصری شهروندان را به هم زند، تجمع انبوه نخاله های خاک و ضایعات اضافی ساختمان در زمین های خالی در چند سال گذشته بود.

یحیی پور در ادامه افزود: مدیریت جدید شهرداری در اقدامی ضربتی تصمیم گرفت در مرحله اول در فاز صفر این طرح را اجرا و سپس در فازهای یک و دو این طرح را تا پاکسازی کامل شهر ادامه دهد.

شهردار پرند با بیان اینکه یک دستگاه لودر، 2 دستگاه کامیون 10 تن از واحد خدمات شهری به این امر اختصاص داده شده و تا کنون نیمی از فاز صفر پاکسازی شده تصریح کرد: شهروندان می توانند مکان های دپو نخاله و خاکهای اضافی را در سطح شهر به سامانه 137 شهرداری پرند یا معاونت خدمات شهری اطلاع دهند تا همکاران در اسرع وقت به تخلیه و پاکسازی محل اقدام کنند.

علی یحیی پور در پایان گفت: فضای شهری باید تمیز و متناسب با شهرنشینی و در خور مردم فهیم پرند باشد.

 وی ادامه داد: از شهروندان پرند خواستارم نخاله و ضایعات ساختمانی خود را در محل های خارج شهر تخلیه کنند و در این طرح با شهرداری همکاری نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز