برگزاری چهارمین کنگره بین المللی HSE با همکاری جامعه مدیریت سبز اروپا در ایران

۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۵:۱۲
کد خبر: ۲۸۰۹۵۴
برگزاری چهارمین کنگره بین المللی HSE با همکاری جامعه مدیریت سبز اروپا در ایران
انجمن مدیریت سبز ایران با همکاری جامعه سبز اروپا در راستای ارتقاء سطح ایمنی و پیشگیری پایدار از بروز آسیب ها ،بیماری های بهداشتی و آلودگی در سازمانها( بدون خسارت)، 19 و20 خرداد در سالن سعدی برج میلاد اقدام به برگزاری چهارمین کنگره بین المللی مدیریت و مهندسی سلامت ، ایمنی و محیط زیست می‌کند.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، ریاست انجمن مدیریت سبز ایران با اعلام این که فرایند طراحی و جامعیت این کنگره موجب شده تا تمامی نهاد ها ، سازمانها و ارگانهای دولتی و غیر دولتی بتوانند با شرکت در این کنگره ملی  از آن بهرمند شوند، افزود: از مهمترین اهداف برگزاری این همایش می توان به همسویی سیستم مدیریت HSE سازمان با اهداف و برنامه های راهبردی آنها و همگرایی برنامه های کیفیت محصول و فرایندهای سازمان با مدیریت HSE و هم چنین درک ضرورت ومدیریت انرژی با هدف کاهش آلودگی های زیست محیطی و بهداشت محیط اشاره کرد .

وی ادامه داد : روش شناسی ازریابی کیفیت مدیریت HSE ومدیریت انرژی از ایمنی تا محیط زیست ، طراحی فرایند های مدیریت و پایش HSE ، نقش مدیریت HSE در مدیریت کیفیت محصول و فرایندها همچنین مدل نشان بلوغ HSE محورهای علمی این کنگره بین المللی را تشکیل میدهد

سرایداریان با عنوان اینکه نشان بلوغ HSE متشکل از دو بخش تواناساز و نتایج است ادامه داد: نشان بلوغ HSE یک مدل مدیریتی برای مدیریت عملکرد بخش یا واحد HSE سازمان با هدف توسعه مسیولیت پذیری انان نسبت به منابع انسانی، محیط زیست، جامعه و همگرا با منابع مالی و اقتصادی سازمان است.

مجید سرایداریان در رابطه با اهداف مورد انتظار از جاری سازی مدل نشان بلوغ HSE خاطرنشان کرد :جاری سازی این مدل به تمامی سازمانها کمک خواهد کرد تا بلوغ موجود واحد HSE  خود را از طریق اندازه گیری میزان تعهد سازمانی ، برنامه ریزی راهبردی، عملیاتی،پایش و کنترل را شناسایی و در آن بهبود ایجاد کند . همچنین این مدل به تحلیل و اندازه گیری عملکرد بخش HSE می پردازد . میزان مسولیت یذیری سازمان نسبت به منابع انسانی، جامعه ، محیط زیست هماهنگ با مدیریت های اقتصادی سازمان با این مدل تحت کنترل در خواهد آمد همچنین مدیریت HSE به یک قدرت تصمیم ساز و تصمیم گیر در ایجاد مزیت رقابتی بدل می شود .

وی با اشاره به بخشی از گزاره های محتوایی کنگره گفت : اتقاء فرهنگ سازمانی HSE ، خلاقیت و نوآوری HSE ، اقتصاد HSE ، مدیریت فرآیند ، مدیریت بحران ،مدیریت پسماند و پساب، بهداشت شغلی و کنترل آلاینده های زیست محیطی  و همچنین مدیریت حوادث و انرژی از جمله موضوعات این کنگره خواهد بود . علاقه مندان برای کسب اطلاعات تکمیلی برنامه کنگره و فرم ثبت نام می توانند به سایت www.iran-gma.com مراجعه و یا با شماره تلفن های 86022593- 86022634 ( دبیرخانه کنگره ) تماس حاصل کنند

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز