آماده سازی ۳۱ مسجد منطقه ۲۰ برای مراسم اعتکاف

۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۱:۳۱:۵۳
کد خبر: ۲۸۰۹۸۷
آماده سازی ۳۱ مسجد منطقه ۲۰ برای مراسم اعتکاف
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ از آمادگی مدیریت شهری برای برپایی مراسم معنوی اعتکاف در مساجد این منطقه خبر داد.

 

به گزارش گروه شهروشهروندجوان برنا، برومند نامداری با اشاره به اینکه در آستانه ایام البیض، ۳۱ مسجد منتخب منطقه ۲۰ برای برپایی مراسم معنوی اعتکاف آماده سازی و شستشو شده است، گفت: علاوه بر پاکسازی محیط، ویژه برنامه‌های فرهنگی و آموزشی با محوریت طرح آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید نیز برنامه ریزی شده است که در کنار اعمال و برنامه‌های مذهبی به معتکفین ارائه می‌شود. 

نامداری ادامه داد: تجمع معتکفین، ظرفیت مناسبی برای ترویج و اطلاع رسانی این طرح زیست محیطی است که با استفاده از تبلیغات محیطی در محیط و توزیع بسته‌های آموزشی و سخنرانی روحانیون و مبلغان دینی این مهم انجام خواهد شد تا شهروندان بیش از پیش با اهداف این طرح آشنا شوند.  

وی با اشاره به اینکه طبق روال تمامی برنامه‌های فرهنگی، دانش آموزان سهم اختصاصی از این مراسم معنوی دارند، گفت: مساجد جامع المهدی (عج)، خاتم النبیین (س)، کیهانی و سیدالشهدا (ع) مختص اعتکاف دانش آموزی است و ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متناسب با سن و روحیه دانش آموزی برای آن‌ها تدارک دیده شده است تا بهره کامل از این مراسم الهی را ببرند.  

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ بیان کرد: مشارکت مدیریت شهری در تمامی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و به ویژه قرآنی از اولویت‌های سال جاری است که با جدیت تمام اجرایی می‌شود.  

بنابراین گزارش؛ مساجد امام حسن عسگری (ع)، علی ابن ابیطالب (ع)، شیخ صدوق (ع)، مسجد النبی (ص)، صاحب الزمان (عج)، فیروزآبادی، ارشاد، مرتضی علی (ع)، امام رضا (ع)، شهدا، اباذر، جامع حضرت عبدالعظیم (ع)، الزهرا (س)، ابوطالب، اعظم، چهارده معصوم، مسجد الحسین (ع)، امام حسن مجتبی (ع) از جمله محل‌های برگزاری مراسم معنوی اعتکاف است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز