سردار رحیمی خبر داد:

دستگیری سوداگران مرگ در سیستان بلوچستان

۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۶:۳۹
کد خبر: ۲۸۱۳۱۶
دستگیری سوداگران مرگ در سیستان بلوچستان
ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان بلوچستان در 3 عملیات غافلگیرانه 2 قاچاقچی مسلح را همراه با یک تن و 910 کیلو گرم مواد دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران گفت: در پی تحقیقات پلیسی، ماموران در جریان خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان مسلح محموله مواد مخدر را از کشور پاکستان وارد ایران کرده و پس از انبار کردن آنهادر شهر سراوان، قصد دارند این محموله افیونی را به شهرهای مرکزی انتقال دهند.

وی افزود: بدین ترتیب ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر همراه با ماموران انتظامی سراوان با تحقیقات گسترده موفق شدند محل نگهداری این محموله مواد مخدر را در شهر سراوان شناسایی کنندو با هماهنگی مراجع قضایی عملیات دستگیری کلید زده شد.

سردار رحیمی ادامه داد: با دستگیری مرد قاچاقچی، 2 خودروی تویوتا که یک تن 11 کیلو گرم تریاک در آن جاساز شده بود همراه با 2 اسلحه کلاش کشف شد.

سردار رحیمی با اشاره به اجرای عملیات دیگری در راستای مبارزه با مواد مخدر در محورهای فرعی شهرستان ایرانشهر گفت: در این عملیات شبانه ماموران قرارگاه عملیاتی «عمار» یک تویوتا وانت  حامل مواد مخدر بود را شناسایی کردند  که سرنشینان آن با دیدن ماموران اقدام به فرار کردندکه در قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه، خودرو رها کرده و فراری شدند.

وی افزود: در بررسی این خودرو نیز 790 کیلوگرم تریاک به دست آمد.پ

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران در عملیاتی دیگر موفق شدند مرد مسلحی را که قصد داشته با جاسازی کردن 109 کیلوگرم تریاک در 9 حلقه لاستیک این محموله  را به تهران برساند، دستگیر کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز