انبار ۱۰ هزار متری چوب درآتش سوخت

آتش‌سوزی مهیب در خیابان فدائیان اسلام مهار شد

۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۶:۵۱
کد خبر: ۲۸۱۳۶۲
آتش‌سوزی مهیب در خیابان فدائیان اسلام  مهار شد
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از حریق گسترده در یک انبار با وسعت 10 هزار متر مربع در خیابان فدائیان اسلام خبر داد و گفت: فعلا آتش کنترل شده و تاکنون گزارشی از مصدومیت یا فوت نداشته‌ایم.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، سید جلال ملکی  در خصوص جزئیات این حادثه اظهار کرد: در ساعت 12:35 دقیقه امروز حادثه آتش‌سوزی در خیابان فدائیان اسلام بعد از اتوبان بعثت به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد.

وی افزود: متعاقب آن 15 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکر آب و تجهیزات دیگر به محل اعزام و مشاهده شد که یک انبار چوب با وسعت 10 هزار مترمربع دچار حریق شده و آتش در حال سرایت به ساختمان‌های اطراف است.

ملکی اضافه کرد: انبار مذکور محل ذخیره چوب بوده و بارها نیز از سوی شهرداری و شورای شهر تهران نسبت به ناایمن بودن آن به مالک تذکر داده شده بود اما متاسفانه اقدامی برای ایمن‌سازی این ساختمان صورت نگرفت و اکنون به طور کامل در آتش می‌سوزد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران تصریح کرد: آتش در انبار چوب فعلا مهار شده اما هنوز به طور کامل خاموش نشده است و آتش‌نشانان در حال انجام عملیات در محل هستند. همچنین تاکنون گزارشی از مصدومیت یا فوت نداشته‌ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز