رشد منفی اقتصادی در دولت تدبیر و امید به رشد مثبت تبدیل شده

۱۳۹۴/۰۲/۱۱ - ۱۲:۵۷:۲۴
کد خبر: ۲۸۱۷۰۱
رشد منفی اقتصادی در دولت تدبیر و امید به رشد مثبت تبدیل شده
هم زمان با سفر استانی هیات دولت به استان فارس ، دکتر محمد فرهادی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری به عنوان نماینده رئیس جمهوری در شورای اداری شهرستان قیروکارزین حضور یافت و با مسئولان محلی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا، در این نشست دکتر فرهادی با اشاره به رویکرد دولت تدبیر و امید در حل مشکلات کشور گفت: دولت تدبیر و امید از ابتدای حضور خود تلاش خود را در دو بخش داخلی و خارجی آغاز کرد که بحمداله در بخش خارجی به نتایج بسیار مطلوبی خصوصا در بحث انرژی هسته ای رسیده ایم.

وزیر علوم در ادامه افزود: یکی دیگر از نشانه های این پیشرفت درخواست شرکت های خارجی برای سرمایه گذرای در کشور است که در این راستا باید خود را برای دوران پس از تحریم ها آماده کنیم.

دکتر فرهادی با بیان اینکه در بخش داخلی نیز از ابتدای کار تمرکز دولت بر روی بحث اقتصاد کشور بود ، گفت :در این مدت دولت تدبیر و امید توانسته است رشد منفی اقتصاد کشور در 2 سال گذشته را به رشد مثبت تبدیل کند که این نشان دهنده عبور از رکود می باشد.

 وی ادامه داد: یکی دیگر از مسائل مهم داخلی بحث بهداشت و درمان است که دولت تدبیر و امید با تلاش فراوان توانسته است با اجرای برنامه بسیار خوب به کمک اقشار مختلف جامعه بیاید.

دکترفرهادی در بخش دیگری از سخنان خود با برشمردن اقدامات وزارت علوم در دولت تدبیر و امید گفت: دیدگاه رئیس جمهور این است که دانشگاه ها باید به سمت رشته های اشتغال زا حرکت کنید و ما نیز این کار را در دانشگاه های مراکز استان ها وهمچنین بصورت گسترده تر در دیگر نقاط کشور انجام داده ایم.

وزیر علوم در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ظرفیت کشاورزی و نفتی قیروکارزین گفت: بحث ایجاد مراکز آموزش عالی مرتبط با این دو رشته در قیروکارزین را پیگری خواهیم کرد و همچنین مسائل و مشکلات مطرح شده را نیز انتقال داده و مورد بررسی قرار می دهیم.

گفتنی است وزیر علوم درادامه این سفربا حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد که نخستین و باسابقه‌ترین واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در استان فارس می باشد ، ضمن بازدید از بخش های مختلف این واحد دانشگاهی با مسئولان و کارکنان این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز