توسط شهرداری رباط کریم صورت گرفت :

اهدای ۱۰۰۰ بسته فرهنگی به معتکفین رباط کریم

۱۳۹۴/۰۲/۱۳ - ۰۸:۵۵:۱۱
کد خبر: ۲۸۱۹۱۶
اهدای ۱۰۰۰ بسته فرهنگی به معتکفین رباط کریم
مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رباط کریم از توزیع 1000 بسته فرهنگی در مراسم اعتکاف که در مساجد این شهر برگزار می شود ، خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا، جعفر کهنروز با اعلام این خبر ادامه داد : این بسته ها که توسط شهرداری رباط کریم  تهیه شده ، با همکاری دفتر امام جمعه شهرستان به شرکت کنندگان در این مراسم معنوی اهدا می شود که حاوی کتابی در زمینه آداب احکام اعتکاف نیز می باشد .

وی با اشاره به اینکه اعتکاف یک مراسم با شکوه و معنوی برای کسب آرامش و خلوت با خدای خویش است ، گفت : اعتکاف فرصتی است برای بهره بردن از ارزش های معنوی و دست کشیدن از علایق مادی است تا بتوان به دریای بیکران انس و مهر خداوند متصل شد.

کهنروز با بیان اینکه با توجه به این که سال گذشته در رباط کریم استقبال بسیار خوبی از مراسم اعتکاف شد ، تصریح کرد : امسال تعداد مساجد برگزارکننده اعتکاف به همت اداره تبلیغات اسلامی این شهر بیشتر شده است و در این راستا 16 مسجد در شهرستان رباط کریم آماده برگزاری مراسم اعتکاف خواهند شد.

مدیر روابط عمومی و شورای اسلامی شهر رباط کریم در پایان بیان داشت : شهرداری رباط کریم همواره نگاه ویژه ای به امور فرهنگی داشته و در مراسم گوناگون تمام تلاش خود را به منظور هر چه بهتر انجام شدن این فعالیت ها به کار گرفته است که بی شک ادامه دار خواهد بود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز