مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان مطرح کرد:

ضرورت کیفیت بخشی برنامه های هفته جوان

۱۳۹۴/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۰:۴۷
کد خبر: ۲۸۲۲۳۶
ضرورت کیفیت بخشی برنامه های هفته جوان
مسعود رهنما برضرورت نگاه ویژه به کیفیت بخشی برنامه های هفته جوان تاکید کرد.

به گزارش گروه وزارت جوانان خبرگزاری برنا، مسعود رهنما اظهار کرد: معاونت فرهنگی و امورجوانان با هماهنگی ارگانهای مرتبط تلاش دارد ضمن کیفیت بخشی به برنامه های هفته جوان ، همایش ها و مسابقات فرهنگی -ورزشی متعددی را در سطح استان برگزار کند .

وی گستره فعالیت اداره کل ورزش وجوانان را بسیار متنوع و پرمشغله ارزیابی کرد و گفت : برای اینکه برنامه های فرهنگی در حوزه جوانان از شکل ومحتوای مطلوب تری برخوردار شود ، نیازمند همگرایی و هم پوشانی عناصر اثربخش فرهنگی استان در تحقق اهداف مورد نظر هستیم .

رهنما بهره مندی از انگیزه و روحیه بالای جوانان در فرایندهای توسعه را بسیار حائز اهمیت برشمرد و یادآور شد : تلفیق تجربه مدیران کارکشته در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در کنار انگیزه و روحیه جهادی و خدمت به همنوع، جوانان را معجونی گوارا در ثبات بخشی به اهداف توسعه پیش رو تبیین کرد و افزود: جوانان غیرتمند ایرانی همواره بیشترین ثمرات را در آوردگاه های بین المللی نصیب جامعه ی اسلامی مان کرده اند .

هاشم اسماعیلی معاون امورفرهنگی و جوانان نیزضمن تشریح برنامه های هفته جوان که عمده ترین آنها تجلیل از جوانان برتر استان خواهد بود ، از برگزاری جلسات ستاد ساماندهی در تمامی شهرستانها با محوریت جوان سخن گفت و خاطرنشان کرد : ایجاد و توسعه سازمانهای مردم نهاد ضمن اینکه از جهت کمی مشارکت ها را در عرصه های مختلف اجتماعی باعث می شود ، برپایی جلسات تخصصی نیز بر نگرش و دیدگاه جوانان اثرات مطلوب و انکارناپذیری برجای خواهد گذاشت .

وی شاکله شخصیت جوانان را آرمان خواهی و حرکت درمسیر صلاح و رستگاری ارزیابی کرد و افزود: دولت ها با سیاست گذاری های هدفمند در حوزه های فرهنگی می توانند بر شکل گیری شخصیت معنوی جوانان نقشی ارزنده داشته باشند .

نظر شما