نشست مشترک مسوولان دبیرخانه شورای قطب های علمی کشور و معاونت علمی ریاست جمهوری برگزارشد

۱۳۹۴/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۳:۴۶
کد خبر: ۲۸۲۳۵۴
نشست مشترک مسوولان دبیرخانه شورای قطب های علمی کشور و معاونت علمی ریاست جمهوری برگزارشد
نشست مشترک مسئولان دبیرخانه شورای قطب های علمی کشور با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور دکتر وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم برگزارشد.
به گزارش گروه آموزش جوان خبرگزاری برنا، دکتر شریفی مدیرکل دفتر سیاستگزاری پژوهشی وزارت علوم ،بررسی چگونگی استفاده از توان حداکثری قطب های علمی کشور در تأمین اهداف، برنامه ها و وظایف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همچنین حل چالش های عمده و رفع نیازهای اساسی کشور را از اهداف این نشست اعلام کرد.
 
وی افزود: در این نشست مقرر شد که حوزه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برنامه های قطب های علمی تخصصی در جهت انجام فعالیت های پژوهشی و فناوری مورد نیاز جامعه حمایت لازم را بعمل آورند. از طرفی قطب های علمی در حوزه های تخصصی خود به معاونت علمی ریاست جمهوری در راستای انجام مأموریت ها و برنامه های آن معاونت کمک کنند.
 
همچنین در این نشست اقدامات مرتبط با  توسعه علم، فناوری و تجاری‎سازی، شبکه‎سازی مراکز علمی و پژوهشی، مشاوره، نظارت و ارزیابی، توسعه تعاملات ملی و بین ‏المللی، تعیین و تبیین سیاست‌های راهبردی که از جمله محورهای همکاری قطب های علمی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است، مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
 
گفتنی ست؛ در این نشست دکتر احمدی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم دکتر وطنی معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر بای مدیرکل هماهنگی مراکز علمی آن معاونت و نیز دکتر شریفی مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دبیر شورای قطب های علمی، و دبیران کمیته های تخصصی دبیرخانه شورای قطب های علمی کشور  حضور داشتند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز