ارائه ۶۶ مقاله در همایش ملی نقد عملکرد دولت در حوزه سلامت

۱۳۹۴/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۲:۲۰
کد خبر: ۲۸۲۳۹۸
ارائه ۶۶ مقاله در همایش ملی نقد عملکرد دولت در حوزه سلامت
دبیر اجرایی همایش ملی نقد عملکرد دولت در حوزه سلامت از انتخاب 66 مقاله برای ارائه در این همایش خبر داد.

به گزارش گروه سلامت جوان خبرگزاری برنا، جلسه روسا و جمعی از اعضای پانل های این همایش  با حضور دکتر حریرچی ، قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

موضوعات اصلی پانل های شش گانه همایش ملی نقد عملکرد دولت یازدهم در حوزه سلامت شامل بهداشت، درمان، منابع مالی، آموزش و پژوهش ، بیمه و دارو و تجهیزات است.

دکتر امید براتی دبیر اجرایی این همایش درباره این همایش گفت: برای اولین بار بعد از انقلاب اسلامی شاهدیم که یک وزارتخانه به ویژه وزارت بهداشت به نقد عملکرد خود می پردازد.  

وی با تأکید بر اینکه امیدوارم بتوانیم به سمتی حرکت کنیم که زمینه گفتمان توام با اعتدال فراهم و گفتمان نقد ترویج یابد اضافه کرد: بیش از 200 مقاله به دبیرخانه این همایش رسیده است که پس از بررسی های علمی صورت گرفته، 66 مورد از آنها انتخاب شدند تا در قالب پوسترهایی در طول همایش ارائه شوند.

وی گفت: موسسه ملی تحقیقات سلامت که مجری این همایش است همیشه بی طرف بوده است و طرح ها و پروژه های علمی و ملی ارزشمندی را اجرا کرده است.

براتی با اشاره به اینکه از دانشجویان موسسه ملی تحقیقات سلامت برای مستند سازی این همایش استفاده می شود افزود: رویکرد وزارت بهداشت این است که از این اسناد ارزشمند در اصلاح و بهبود طرح تحول سلامت استفاده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز