معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم:

استفاده از ظرفیت های بومی شده برای ارتقای سطح زندگی مردم ازسیاست های کلان وزارت علوم است

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۱۲:۰۶:۰۱
کد خبر: ۲۸۲۵۸۸
استفاده از ظرفیت های  بومی شده برای ارتقای سطح زندگی مردم ازسیاست های کلان وزارت علوم است
احمدی گفت: سیاست وزارت علوم بر این مبنا است تا با توجه به تجربه گسترده در بخش سرامیک از ظرفیت‌های آن در ارتقای سطح زندگی مردم بهره ببریم.

به گزارش گروه آموزش جوان خبرگزاری برنا، دکتر احمدی در افتتاحیه نخستین همایش بین المللی سرامیک های پیشرفته در پژوهشگاه مواد و انرژی با اشاره به اینکه شاخه‌های علوم همانند جوامع بشری است، اظهار کرد: این امر به این معناست که جوامع بشری در تعامل با سایر جمعیت‌ها به پیشرفت می رسند.


معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم با تأکید بر اینکه انجمن سرامیک تاکنون تعامل خوبی در این زمینه داشته است، گفت: مهم ترین نقش این کنگره معرفی هر چه بیشتر حوزه‌های جدید و تلاش برای باز کردن مرزهای گذشته و سنتی و نیز ورود به عرصه‌های جدید است که با ایجاد همگرایی زمینه بروز پدیده‌های جدید باز شود.


وی با اشاره به چالش‌های بومی و فرا منطقه‌ای در این حوزه اظهار کرد: در وزارت علوم تلاش می‌شود این چالش‌ها احصا و روش‌های برای مرتفع کردن مشکلات بخش آموزشی، روش‌ها و نیروهای تحقیقات اتخاذ شود.


احمدی با تأکید بر اینکه پس از 35 سال ظرفیت خوبی در این حوزه ایجاد شده گفت: وجودمراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری، پژوهشگاه‌‌ها و متخصصان باتجربه که در عرصه‌های مختلف می‌توان از تجربه آنها استفاده کند، ظرفیت ارزشمندی محسوب می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز