دستگیری ۱۲ جاعل حرفه ای در مشهد

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۱۲:۳۱:۴۶
کد خبر: ۲۸۲۶۰۱
نه مرد و دو زن جوان که از جاعلان حرفه ای اسناد و مدارک دولتی و اسکناس و تراول چک بودند در مشهد دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث خبرگزاری برنا، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر جعل اسناد و مدارک و اسکناس و تراول چک در مشهد، عملیات شناسایی و دستگیری جاعلان حرفه ای در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت.

سرتیپ بهمن امیری مقدم افزود: پلیس در این عملیات که مردادماه سال گذشته آغاز شد مخفیگاه اعضای باند را در مشهد شناسایی و به طور ضربتی پاکسازی کرد . 

در این اقدام ضربتی پلیس، پنج مرد جوان و دو زن که از جاعلان حرفه ای بودند دستگیر و در بازرسی از محل 45 قطعه تراول چک 50 هزار تومانی،23   قطعه چک، 6 قطعه اسکناس 10 هزار تومانی و 13قطعه اسکناس دو هزار تومانی به همراه مقادیر زیادی مدارک و اسناد دولتی مشهد کشف شد.

امیری مقدم افزود: در مرحله دوم این عملیات یکی از سرکردگان اعضای این باند که از مجرمان سابقه دار است تحت تعقیب قرار گرفت و پس از شش ماه کار اطلاعاتی ، متهم در مخفیگاه خود دستگیر شد.

در بازرسی از مخفیگاه این جاعل حرفه ای، مقادیری مواد مخدر، ششصد و 30 هزار تومان اسکناس جعلی ، دو دستگاه گوشی تلفن همراه ، یک قبضه چاقو ، دو دسته چک جعلی و 13 قطعه کارت عابر بانک کشف شد. این متهم پیشنهاد 10 میلیون تومان رشوه به ماموران داد که مراتب صورت جلسه شد .

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در مرحله سوم این عملیات یکی دیگر ازمتهمان پرونده شناسایی و دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او دو قطعه چک جعلی، 17 عدد دسته چک و شش قطعه کارت ملی جعلی کشف شد.

وی در تشریح مرحله نهایی این عملیات گفت: ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مشهد با هدایت سرهنگ نیکمرام یکی دیگر از سرکردگان باند را به همراه یک زن و مردی دیگر که از نوچه هایش بودند را دستگیر کردند.

در مرحله نهایی این عملیات، ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مشهد مخفیگاه سردسته دیگر شبکه جعل اسناد و مدارک که محمد نام دارد را با هماهنگی مقام قضایی پاکسازی کردند.

در این عملیات نیز مقادیر زیادی اسناد و مدارک جعلی ، اوراق هویتی و مهر و سربرگ های جعلی ادارهای دولتی و نظامی و انتظامی کشف شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز