فرمانده نیروی انتظامی:

رعایت حقوق شهروندی از اولویت های کاری ناجا است

۱۳۹۴/۰۲/۱۶ - ۰۹:۴۴:۴۰
کد خبر: ۲۸۲۸۱۶
رعایت حقوق شهروندی از اولویت های کاری ناجا است
اشتری رعایت حقوق شهروندی، ارائه خدمات انتظامی به مردم و رسیدگی به معیشت پرسنل نیروی انتظامی را از اولویت‌های کاری ناجا در سال 94 خواند.

به گزارش گروه انتظامی خبرگزاری برنا، سردار حسین اشتری امروز در مراسم صبحگاه نیروهای انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به دیدار فرماندهان نیروی انتظامی با فرماندهی کل قوا، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیه به اقتدار و رأفت فرمودند و تأکید داشتند که نیروی انتظامی باید یک نیروی مقتدر و همراه با عدالت و ترحم باشد و هر جایی که افرادی هر چند اندک، حقوق مردم را نادیده می‌گیرند و قانون گریز و قانون شکن هستند باید طبق قانون نیروی انتظامی با شدت و قدرت با آنها برخورد کند و نتیجه این برخورد خرسندی مردم باشد.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی پناهگاه مردم شریف و عزیر کشور اسلامی ما خواهد بود و ما برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری با جدیت مأموریت‌های خود را ادامه خواهیم داد و حتما در اجرای مأموریت از حقوق مردم دفاع خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: رعایت حقوق شهروندی، ارائه خدمات انتظامی به مردم و رسیدگی به معیشت پرسنل اولویت کار ما در سال 94 است و ان شاء الله با همت مسوولان و فرمانده هان نیروی انتظامی این مهم محقق خواهد شد.

سردار اشتری تصریح کرد: کاری که نیروهای انتظامی در جهت تأمین امنیت و آرامش مردم انجام می‌دهند یک عبادت و ذکر است.

وی ادامه داد: در سال 93 و مدتی که از سال 94 گذشت اگر بررسی اجمالی از عملکرد نیروی انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشیم نشان دهنده انجام اقدامات شایسته و خوبی است و در اکثر شاخص‌ها وضعیت مناسبی داشته‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: جرائمی که دغدغه و نگرانی مردم بوده با همت نیروی انتظامی کاهش و کشفیات افزایش پیدا کرده است و امیدواریم که در سال 94 نیز این اقدامات شایسته ادامه داشته باشد و به سمت مطلوب حرکت کنیم و در ارزیابی که پایان سال خواهیم داشت، رضایتمندی مردم را داشته باشیم.

اشتری گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استانهای امن کشور است البته بازهم نیروی انتظامی با تلاش مضاعف و جهادی اقدامات شایسته‌ای را انجام می‌دهد و این توان در مجموعه فرماندهی انتظامی استان وجود دارد.

وی تصریح تصریح کرد: ‌با هماهنگی، همدلی و همکاری خوبی که بین مسوولان و نیروی انتظامی است این توان ارتقاء پیدا خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: ‌تامین نیازمندی‌های انتظامی استان از لحاظ نیروی انسانی، ساختمان و تجهیزات در حد بضاعت و توان در اولویت قرار خواهد گرفت البته در این باره نیازمند کمک و توجه مسوولان استان نیز هستیم.

نظر شما