پلمپ شرکت لیزینگ با شکایت ۴۷ نفر

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۱:۱۱
کد خبر: ۲۸۳۴۹۷
پلمپ شرکت لیزینگ با شکایت ۴۷ نفر
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با شکایت تعدادی از مالباختگان ،مشتریان و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی راز کلاهبرداری میلیاردی یک شرکت لیزینگ خودرو برملاشد.

به گزارش گروه حوادث خبرگزاری برنا، سردار علی دولتی گفت: تاکنون 47 نفر با ارائه شکوائیه از این شرکت شکایت کرده اند.

وی در باره جزئیات این کلاهبرداری بیان کرد: به دنبال شکایت یکی از مشتریان این شرکت مبنی بر اینکه با مراجعه به شرکت مذکور مبلغ 193 میلیون و 200 هزار ریال را بابت خرید یک دستگاه خودرو به حساب شرکت واریز کرده است ولی در زمان مقرر برای تحویل خودرو و پس از آن نیز به جز وعده های مدیران شرکت چیزی دریافت نکرده است موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: با پیگیری های پلیس مشخص شد که مدیر این شرکت دارای پرونده قضائی بوده و در زندان به سر می برد .

این مقام مسوول گفت: متهم پرونده پس از تفهیم اتهامات به کلاهبرداری از این مشتری و برخی دیگر از مشتریان اعتراف کرد.

دولتی افزود: با اطلاع رسانی های صورت گرفته طی چند روز اخیر تعداد 47 نفر از مشتریانی که برای خرید خودرو به حساب شرکت پول واریز کرده بودند به پلیس آگاهی مراجعه وخواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

وی با اشاره به پلمب شرکت مذکور تصریح کرد: تحقیقات اولیه پلیس مشخص کرده است که این شرکت تاکنون مبلغی بالغ بر یک میلیارد ریال از مشتریان خود کلاهبرداری کرده است .

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان به مردم توصیه کرد: در خرید و فروش های خود بایستی دقت نمایند و با شرکت های معتبر و قابل اعتماد معامله نمایند.

 

نظر شما