مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خبر داد:

حضور ۴۴ هزار دانش‌آموز در مسابقه های درس‌هایی از قرآن

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۱۶:۲۹:۰۸
کد خبر: ۲۸۳۶۲۶
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، از حضور 44 هزار دانش‌آموز استان درمسابقه های درس‌هایی از قرآن خبر داد.

به گزارش گروه آموزش جوان خبرگزاری برنا، حمیدرضا دژاکام درسی و یکمین یادواره بزرگداشت مقام معلم و 103 شهید فرهنگی استان که در باشگاه فرهنگیان استان، اضافه کرد: برای اینکه بتوانیم در رفتار افراد تغییری ایجاد کنیم باید افکار قشر مورد نظر را بررسی و خوراک‌های فکری لازم را به آن‌ها ارائه کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم به برخی از توانایی‌های آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت:‌ کسب امتیازات ناحیه‌ای توسط 179 معلم نشان می‌دهد که سطح کیفی معلمان استان در جایگاه مطلوبی قرار دارد و دانش آموزان قمی زیر نظر معلمان آگاهی دوران تحصیلی خود را سپری می‌کنند.

وی یادآور شد: مدارس استان در سال گذشته به 1750 معلم نیاز داشت و اگر از بسته‌های حمایتی استفاده نمی‌کردیم کمبودهای بسیاری در بخش آموزش استان داشتیم.

دژاکام با تاکید بر اینکه مسوولان استان ازعملکرد آموزش و پرورش رضایت مطلوبی دارند، اظهار کرد: ارزش‌های اسلامی باید به دانش آموزان معرفی شود؛ 44 هزار نفر از دانش آموزان قمی در مسابقات درس‌هایی از قرآن حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی شرکت کرده و 2هزار و100  نفر از این افراد به مرحله استانی راه پیدا کرده‌اند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز