وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

رشد علمی و تولید نظریات جدید نیازمند محیطی پر نشاط و پویا است

۱۳۹۴/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۱:۱۶
کد خبر: ۲۸۳۹۰۲
رشد علمی و تولید نظریات جدید نیازمند محیطی پر نشاط  و پویا است
محمد فرهادی گفت:‌ رشد علمی و تولید نظریات جدید نیازمند محیطی پر نشاط و پویا است و ماموریت نیروهای حراست دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ایجاد محیطی آرام برای تضارب آرا و آزاد اندیشی است.
به گزارش گروه آموزش جوان خبرگزاری برنا، دکتر محمد فرهادی در همایش سراسری مدیران حراست دانشگاه ها ، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری افزود: رشد علمی و تولید نظریات جدید نیازمند محیطی پر نشاط  و پویا است و ماموریت نیروهای حراست دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ایجاد محیطی آرام برای تضارب آرا و آزاد اندیشی است.
 
 فرهادی با اشاره به فعالیت تشکل های دانشجویی و اساتید با گرایش های مختلف در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تاکید کرد : بخش حراست باید از فعالیت تمام تشکل های قانونی و مجوز دار حمایت کرده و بدون اعمال جهت گیری های سیاسی با فعالان دانشجویی تعامل داشته باشد.
 
وی با اشاره به برگزاری دو  انتخابات  مهم در کشور  در سال جاری گفت : فعالیت ساسی و سیاست ورزی در دانشگاه ها مورد تاکید همه مسوولان نظام جمهوری اسلامی بویژه مقام معظم رهبری است ولی این سیاست ورزی باید مستقل از جناح بندی های سیاسی بیرون از دانشگاه ها و دنبال روی اهداف حزب یا جناح خاصی صورت بگیرد.
 
وزیر علوم تاکید کرد : اگر فضای بحث آزاد پیرامون مسایل اجتماعی  و فرهنگی در دانشگاه ها تقویت شود قطعا راه حل های جدیدی کشف شده و ناهنجاری ها و آسیب ها نیز کاهش خواهد یافت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز