بازداشت ۲ مرد شیطان صفت

۱۳۹۴/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۵:۴۶
کد خبر: ۲۸۴۶۰۵
بازداشت ۲ مرد شیطان صفت
2 مرد شیطان صفت که در اقدامی سیاه، دختر جوان را هدف نیت شیطانی خود قرار داده بودند در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، عصر 24 اسفند ماه سال 93 دختر و پسر جوان در پارک چیتگر بودند که احساس کردند مرد مرموزی در تعقیبشان است.

آنها که فکر می کردند مرد مرموز مامور پارک است تصمیم گرفتند مسیرشان را از هم جدا کنند تا در محل کارشان مشکلی پیش نیاید تا اینکه مرد مرموز خود را به پسر جوان رساند.

مرد مرموز ادعا می کند که مامور است و با تهدید از پسر جوان می خواهد که از پارک خارج شود و پس از آن خود را به دختر جوان که پشت درختی پنهان شده بود رساند.

این مرد وقتی دید دختر جوان شوکه شده خواست تا همراهش بیاد تا او را از پارک به بیرون ببرد اما مرد شیطان صفت مسیرش را به سمت دره های جنگل تغییر می دهد.

دختر 20 ساله که فکر می کرد مرد مرموز مامور پارک است به دنبال وی در حال حرکت بود تا اینکه گوشی پسر جوان به گوشی موبایل وی زنگ زد و مرد مرموز با شنیدن زنگ موبایل در اقدامی ناگهانی به سمت دختر جوان حمله کرده و با گرفتن گوشی موبایل و تهدید، وی را به سمت تپه های پایین دره می کشاند.

دختر جوان قصد داشت با سر و صدا از دام این مرد شیطان صفت فرار کند در این حین مرد مرموز با صدا کردن دوستش قاسم می خواهد که به کمکمشان بیاید.

دختر جوان در دام 2 مرد شیطان صفت گرفتار شده بود و با التماس می خواست که او را رها کنند اما مرد مرموز دستانش را جلوی دهان طعمه اش قرار داد و زمانیکه وی نیمه بیهوش روی زمین افتاد اقدام به آزار و اذیت وی کردند.

2 مرد شیطان صفت که 35  و 40 ساله بودند پس از اجرای نقشه سیاهشان و سرقت گوشی موبایل طمعه شان پا به فرار گذاشتند و خیلی زود ماجرای این سناریوی سیاه در اختیار ماموران پلیس قرار گرفت.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس قاسم احمد بیگی برای ردیابی عاملان این توطئه شیطانی وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست تحقیقات پی بردند دختر و پسر جوان در شرکتی خصوصی در نزدیکی پارک چیتگر کار می کردند و برای رفتن به شهر کرج باید از پارک چیتگر می گذشتند که دختر جوان در دام این 2 مرد گرفتار شده است.

 کارآگاهان با اقدامات پلیسی پی بردند که این 2 مرد راننده کامیون هستند و تجسس ها برای دستگیری آنها کلید زده شد.

تیم ویژه با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند روز 19 اردیبهشت ماه یکی از عاملان این سناریوی سیاه را دستگیر کردند و وی زمانیکه خود را پیش روی طمعه اش دید لب به سخن باز کرد.

این مرد در اعترافاتش گفت: راننده کامیون هستم و همراه قاسم برای استراحت بین راهی در پارک چیتگر توقف کردیم .

وی افزود: قاسم به سمت دستشویی رفت و من که در پارک ایستاده بودم دختر و پسر جوان را در پارک مشاهده کردم و از روی کنجکاوی به دنبالشان راه افتادم و که آنها با دیدن من مسیرشان را تغییر دادند و دختر جوان پشت درختی پنهان شد و من نیز با سرعت به سمت پسر جوان رفتم.

پسر جوان فکر کردم مامور پارک هستم و با تهدید به دستگیری اش خواستم از پارک خارج شود و سپس به سمت دختر جوان رفتم و نمی دانم چه شد که تصمیم به نیت شیطانی گرفتم.

این مرد ادامه داد: با تهدید دختر جوان را به پایین دره کشاندم و قاسم را نیز باخبر کردم که وی نیز به کمکم آمد.

بدین ترتیب کارآگاهان در گام بعدی به سراغ قاسم رفته و وی را نیز روز 21 اردیبهشت ماه در عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

قاسم نیز وقتی دید همدستش وی را لو داده لب به اعتراف گشود و به کارآگاهان گفت: قصد داشتم دختر جوان را هدف نقشه مان قرار دهیم ولی زمانیکه با مقاومت های دختر جوان روبرو شدیم وی را رها کرده و پا به فرار گذاشتیم.

بنا به این گزارش، 2 مرد شیطان صفت برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار دارند.

 

نظر شما
نظرات
كامران
|
-
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
0
0
خاك تو سر احمقتون
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز