جلسات کارگروه مشترک رسانه ملی و سازمان حفاظت محیط زیست از سر گرفته می شود

۱۳۹۴/۰۲/۲۹ - ۰۸:۳۲:۳۴
کد خبر: ۲۸۶۰۳۶
جلسات کارگروه مشترک رسانه ملی و سازمان حفاظت محیط زیست از سر گرفته می شود
جلسات نمایندگان تام الاختیار سازمان حفاظت محیط زیست و رسانه ملی در کارگروه مشترک به زودی از سر گرفته می شود.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، محمد رضا جعفری جلوه، مدیر شبکه دو سیما و نماینده تام الاختیار رییس سازمان صدا و سیما در این کارگروه اعلام کرد. 

مدیر شبکه دو سیما در دیدار با محمد درویش، مدیر کل دفتر آموزش و مشارکت مردمی و مجید فدایی، سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست که در دفتر وی برگزار شد ، با بیان این مطلب بر آمادگی رسانه ملی برای کمک به فرهنگ سازی و ارتقاء آموزش های عمومی برای صیانت و حفاظت از طبیعت و محیط زیست ایران تأکید کرد.

جعفری جلوه ابراز امیدواری کرد جلسات این کارگروه مشترک که در دوره مدیریت قبلی صدا و سیما فعال بوده، در آستانه هفته محیط زیست امسال (از 16 تا 22 خردادماه ) از سر گرفته شود.

بنا بر این گزارش، در این دیدار محمد درویش، گزارشی از وضعیت فعلی محیط زیستی کشور در حوزه های گوناگون آب، خاک، هوا ، طبیعت و تنوع زیستی ارایه کرد و خواستار ورود جدی رسانه ملی برای حفظ مواهب طبیعی و ظرفیت‌سازی اطلاعاتی و آموزشی در حوزه طبیعت و محیط زیست کشور شد.

مجید فدایی نیز در این نشست، برای همکاری با برنامه سازان صدا و سیما و حمایت های لازم اعلام آمادگی کرد.

به دنبال برگزاری نشست مشترک رییس وقت سازمان صدا و سیما و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در سال92 ، کارگروه مشترکی با حضور مدیران و نمایندگان معاونت های صدا، سیما ، رسانه های مجازی و استانها رسانه ملی و مدیران ارشد سازمان حفاظت محیط زیست به صورت ماهانه تشکیل جلسه می داد و راههای طرح مسایل زیست محیطی در رسانه ملی مورد بحث و تبادل نظر قرار می گرفت که  در این راستا برنامه های خوب و موثری در حوزه محیط زیست از شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی پخش شد .

 
 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز