در شهر مشهد رخ داد ؛

رزیدنت بیهوشی در اتاق عمل و هنگام کار، جان سپرد

۱۳۹۴/۰۲/۳۰ - ۱۵:۳۹:۲۴
کد خبر: ۲۸۶۵۵۰
رزیدنت بیهوشی در اتاق عمل و هنگام کار، جان سپرد
دکتر بیهوشی بیمارستان قائم مشهد ،ماده بیهوشی را به بیمار روی تخت دراز کشیده تزریق کرد ولی قبل از اینکه بیمار از هوش رود خودش جان باخت .

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ،  بیمار روی تخت اتاق عمل خوابیده بود ، رزیدنت بیهوشی وارد اتاق می شود -دکتر مهرک گلگاریان -ماده بیهوش تزریق می شود ، هنوز بیمار نیمه هوشیار بود که ناگهان دکتر بیهوش بر زمین می افتد ، بیمار از هوش رفته بود که دکتر جان سپرد .

بر پایه این گزارش ،رزیدنت بیهوشی ناگهان در اتاق عمل دچار ایست قلبی شد .تیم جراحی  بلافاصله   عملیات احیاء رزیدنت 32 ساله بیمارستان را آغاز کردند.

این حادثه سه روز پیش یعنی روز یکشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه رخ داد ،هنوز سی.پی. آر (احیاء) دکتر «مهرک گلگاریان» شروع نشده بود که نبض او از کار افتاد.

دقایقی بعد در کل بیمارستان این خبر منتشر شد : دکتر مهرک گلگاریان  ،در حین کار دچار درد شدید در ناحیه قلب شد و در پی آن سکته و فوت کرد.

خبر به مراجع پلیسی ، قضایی اعلام شد و در ادامه بازپرس جنایی مشهد  علت فوت این دکتر جوان را  فشار روحی ناشی از مسائل خانوادگی اعلام کرد و در توضیح بیشتر تنها به این اکتفا کرد که ما مجاز به مطرح کردن مشکلات نیستیم اما آن چه که مسلم است  جنایتی در این باره رخ نداده است.

قاضی سخاییان بازپرس جنایی شهر مشهد در ادامه تاکید کرد: هنوز نتیجه نظریه پزشکی قانونی درباره علت فوت به دست ما نرسیده‌است ،نمی‌توانیم در باره علت فوت اظهار نظر دقیق داشته باشیم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز