دستگیری سارقان مسلح خودروی حمل پول بانک

۱۳۹۴/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۰:۰۴
کد خبر: ۲۸۶۷۱۷
دستگیری سارقان مسلح خودروی حمل پول بانک
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری سارقان مسلح بانک صادرات در شهرستان مهاباد خبر داد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ،به گزارش پایگاه خبری پلیس سردار محمد شرفی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع سرقت از یک بانک در شهرستان مهاباد ماموران بلافاصله در محل اعلامی حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد دو نفر سارق مسلح نقاب دار که مسلح به دو قبضه اسلحه لوله بلند و یک قبضه کلت کمری بودند ، به خودروی حمل پول بانک صادرات شعبه میدان تره بار شهرستان مهاباد حمله و مبلغ یک میلیارد و هشتصد و هشتاد میلیون ریال وجه نقد و مقادیر چک را با تهدید ماموران بانک به وسیله یک دستگاه خودروی پژو پارس بدون شماره به سرقت برده​اند .

وی با بیان اینکه متهمان پس از سرقت هنگام فرار بسته مشکوکی را جلوی شعبه بانک مذکور به جا می گذارند ، ادامه داد: با اجرای طرح مهار و استفاده از منابع خبری در کمتر از 24 ساعت محل اختفای هر دو سارق مسلح در یکی از روستا های حومه شهرستان شناسایی ، در یک عملیات منسجم پلیسی متهمان دستگیر و همه وجوهات و چکهای سرقتی بدون کم و کاست کشف و ضبط شد .

سردار "شرفی" تصریح کرد : خوشبختانه در جریان موضوع سرقت و دستگیری سارقان هیچ کس آسیب ندیده و وجوهات مورد نظر به بانک مذکور عودت داده شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان شد : در این راستا تعداد دو نفر دستگیر ، یک دستگاه خودرو توقیف و تعداد دو قبضه اسلحه شکاری لوله بلند غیر مجاز و یک قبضه کلت کمری قلابی مورد استفاده در سرقت کشف و با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل بعدی تحویل مقامات قضائی شدند .

 
نظر شما