معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در جشنواره شعر رضوی:

اعتلای فرهنگ ایرانی، متکی به فرهنگ رضوی است

۱۳۹۴/۰۳/۰۲ - ۰۹:۳۲:۱۲
کد خبر: ۲۸۷۰۳۹
اعتلای فرهنگ ایرانی، متکی به فرهنگ رضوی است
هاشمی در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره شعر و مشاعره رضوی گفت:‌ اعتلای فرهنگ ایرانی، متکی به فرهنگ رضوی است.

به گزارش گروه آموزش جوان خبرگزاری برنا، دکتر هاشمی در این مراسم با تقدیر از برگزاری موفق جشنواره شعر و مشاعره رضوی ، این جشنواره را آغازی بر فعالیت های فرهنگی دیگر حول محور فرهنگ رضوی در دانشگاه بیرجند و سایردانشگاه های کشور دانست .

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با بیان اینکه  16 جشنواره ملی حول محور رضوی در دانشگاه های کشور برگزار می شود ، گفت : برگزاری این جشنواره ها نشان‌دهنده شیفتگی و اقبال جوان و دانشجو و نخبگان کشوربه فرهنگ دینی و فرهنگ رضوی است و دانشگاه تابع فرهنگ رضوی است و پیشگام توسعه و ترویج دین است و هر کس در تدین دانشگاه تردید دارد به این جشنواره ها نگاه کند.

وی همچنین به بیان نقش فرهنگ رضوی در اعتلای فرهنگ ایرانی پرداخت و اظهار داشت : اعتلای فرهنگ ایرانی متکی به فرهنگ رضوی است ودین در دانشگاه و در بین دانشگاهیان نفوذ و رسوخ گسترده ای دارد و مطمئن هستیم در آینده ای نزدیک و در یک افق روشن شاهد شکوفایی خیلی بیشتر اندیشه های دینی در دانشگاه ها خواهیم بود .

 هاشمی پیام این گونه جشنواره‌ها را خودباوری فرهنگی، جذب جوانان و باور استعداد ها و احساسات دین گرایانه آنان و پرهیز از نگاه انحصاری به عرصه فرهنگ بیان کرد و گفت : با همراهی، همدلی و همزبانی می توانیم شاهد شکوفایی روز افزون استعداد ها باشیم .

گفتنی ست؛ در این مراسم برگزیدگان در دو بخش شعر و مشاعره معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز