معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

تدوین دو سند جامعه تربیت و هدایت تحصیلی مطابق با سند تحول بنیادین

۱۳۹۴/۰۳/۰۳ - ۱۵:۰۵:۱۱
کد خبر: ۲۸۷۵۱۷
تدوین دو سند جامعه تربیت و هدایت تحصیلی مطابق با سند تحول بنیادین
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از تدوین دو سند جامع تربیت و هدایت تحصیلی براساس سند تحول بنیادین خبر داد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، حمیدرضا کفاش با اشاره به سند جامع تربیت اظهار کرد: این سند تکلیف تربیت را از اول ابتدایی تا پایان تحصیلات مشخص می‌کند.

وی ادامه داد: در حوزه مشاوره و هدایت تحصیلی با توجه به اینکه هدایت تحصیلی به سال نهم انتقال یافته است باید تغییراتی صورت گیرد که حوزه پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با همکاری دانشگاه‌های کشور در حال تدوین سند جامع هدایت تحصیلی است.

معاون پرورشی فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان این مطلب که 650 دارالقرآن در سال گذشته تاسیس شد،گفت: امسال برای فعالیت هرچه بیشتر این دارالقران‌ها که مسئول پرورش پرورش استعدادهای قرآنی دانش آموزان هستند برنامه نیروی انسانی و اعتبارات ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه که آموزش و پرورش در ارتباط با اوقات فراغت دانش‌آموزان ایثارگری می‌کند، بیان کرد: ورود به بحث اوقات فراغت وظیفه آموزش و پرورش نیست و بودجه اوقات فراغت هم دست آموزش و پرورش نیست بلکه براساس تعهدی که داریم برای اوقات فراغت فعالیت‌هایی انجام خواهیم داد.

وی برگزاری جشنواره‌ها، اردوها و برنامه‌های قرآنی با حضور تعداد زیادی از دانش آموزان منتخب از برنامه‌های اوقات فراعت در تابستان عنوان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز