اجلاس خزر؛ برنامه محوری هفته جوان

۱۳۹۴/۰۳/۰۶ - ۱۲:۵۷:۰۴
کد خبر: ۲۸۸۳۶۴
اجلاس خزر؛ برنامه محوری هفته جوان
دومین اجلاس مسئولان امور جوانان کشورهای حاشیه دریای خزر با شعار (دریای خزر، دریای صلح و توسعه) از محوری ترین برنامه‌های هفته جوان در استان مازندران است.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، مجتبی رضایی ، رئیس روابط عمومی ورزش و جوانان مازندران در این باره گفت: همایش خزر،  یکی از برنامه‌های محوری است که به میزبانی مازندران در شهرستان چالوس طی روزهای پنجم تا یازدهم خرداد در هتل پارسیان آزادی با حضور کشورهای روسیه، قزاقستان، ترکمنستان، آذربایجان و ایران برگزار می شود.

 وی افزود: این اجلاس از نظر دیپلماسی عمومی، دیپلماسی جوانان و کسب منافع ملی برای کشورمان در راستای واگذاری بخشی از طرح های ملی به استان ها موثر است و با توجه به ظرفیت استان مازندران این نشست مطمئنا به یکی از برنامه های ماندگار حوزه جوانان تبدیل خواهد شد.

رضایی در ادامه از برگزاری همایش بزرگ پارسی سخن سیمرغ توس در بابل خبر داد و اذعان داشت: نشست با سمن‌های میراث فرهنگی، تجلیل از جوانان برتر استان درسطح شهرستان ها و روستاها، جشن بزرگ 3 هزار نفری روز جوان در مرکز و شهرستانهای استان و همایش از ناجیان غریق جوان در شهرهای استان از دیگر برنامه های مهم این ایام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز