نیکوکاران اصفهانی بیش از بودجه استان هزینه می کنند

۱۳۹۴/۰۳/۰۸ - ۱۱:۱۷:۵۵
کد خبر: ۲۸۸۶۳۲
خیران استان اصفهان 10 برابر بودجه این استان در بـخشهای فرهنگی ، بـهداشتی و عمرانی هزینه کرده اند.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ،استاندار اصفهان  در نشست با خیـران مـدرسه سـاز این استان گفت:600 موسسه خیریه بزرگ در استان اصفهان در بخشهای گوناگون به نیازمندان خدمات ارائه می کنند.

رسول زرگرپور مجمع خیرین مدرسه ساز را یکی از قویترین و اولین مجموعه های خیران بیان کرد و افزود: در این مجمع 800 خیر مدرسه ساز در 24 شهرستان استان فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه که بانوان 25 درصد جمعیت خیران مدرسه استان اصفهان را تشکیل داده اند گفت:این نیکوکاران از سالهای 85 تا 93 چهار هزار و 137 مدرسه با 25 هزار کلاس درست را ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده اند.

آقای زرگر پور گفت : پارسال خیرین مدرسه ساز استان 43 طرح آموزشی –عمرانی و 322کلاس درس در زیر بنای 31هزار و 510 متر مربع را ساخته اند.

استاندار اصفهان خواستار کمک نیکوکاران برای ساخت بیمارستان در شهرستان کویری خوروبیابانک شد و گفت : با کمک نیکوکاران باید مشکل مدارس تخریبی و اجاره حل شود.

وی کمبود سالن و ورزشگاه را یکی از معضلات کنونی استان اصفهان بیان کرد و گفت : سرانه فضای ورزشی این استان نصف میانگین کشوری است.

استاندار گفت : 400 مدرسه استان نمازخانه ندارند و به همین تعداد نیز مدارسی وجود دارند که تجهیزات لازم برای نمازخانه را در اختیار ندارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز