اجرای طرح امداد و نجات در نیمه شعبان

۱۳۹۴/۰۳/۱۰ - ۰۸:۲۹:۰۱
کد خبر: ۲۸۹۰۵۴
اجرای طرح امداد و نجات در نیمه شعبان
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای طرح امداد و نجات در نیمه شعبان با مشارکت 200 پزشک، پرستار، امدادگر و نجاتگر خبر داد.

به گزارش گروه سلامت جوان خبرگزاری برنا، محمدرضا بهرامی با اشاره به حضور  مردم از اقصی نقاط ایران و سایر کشورهای جهان در شهر مقدس قم برای حضور در جشن‌های نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان قم همچون سال‌های گذشته برای خدمت‌رسانی به زائران شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران اقدام به برگزاری طرح بزرگ منتظران ظهور کرده است.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای ایام نیمه شعبان، تمام محورهای مواصلاتی قم و خیابان‌های منتهی به مسجد مقدس جمکران و رینگ این مکان مقدس تحت پوشش امدادی هلال احمر قرار خواهد گرفت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با استان‌های معین برای پوشش محورهای مواصلاتی منتهی به قم بیان کرد: با سازمان امداد و نجات نیز هماهنگی صورت گرفته است تا تجهیزات خودرویی مورد نیاز برای پوشش محورهای مواصلاتی، جاده‌های منتهی به مسجد و اطراف مسجد مقدس جمکران را به قم اعزام کنند.

بهرامی افزود: در این ایام 24 واحد ثابت، سیار و نجات دایر خواهد شد و ستاد مرکزی عملیات امداد و نجات نیز مقابل درب شماره 3 مسجد مقدس جمکران از دوشنبه کار خود را آغاز و تا پایان روز جمعه ادامه خواهد داد.

وی از حضور 200 پزشک، پرستار، امدادگر و نجاتگر به صورت روزانه در این طرح خبر داد و گفت: همچنین در این ایام دو پست ثابت خواهران و برادران در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) نیز بر پا خواهد شد و به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت (س) ارائه خدمات خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز