با هدف عملیاتی کردن برنامه های ویژه زنان در محدوده بافت های فرسوده؛

تفاهمنامه همکاری مشترک میان معاونت امور زنان و خانواده با وزارت راه و شهرسازی امضا شد

۱۳۹۴/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۸:۰۱
کد خبر: ۲۸۹۴۷۵
تفاهمنامه همکاری مشترک میان معاونت امور زنان و خانواده با وزارت راه و شهرسازی امضا شد
پیش از ظهر امروز تفاهمنامه همکاری مشترک بین وزارت راه و شهرسازی و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در راستای عملیاتی کردن برنامه های ویژه زنان و خانواده در محدوده بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی امضا شد.

به گزارش گروه دختران و زنان خبرگزاری برنا، این تفاهمنامه همکاری مشترک در زمینه اجرای برنامه های ویژه برای زنان و خانواده در محدوده ها و محلات هدف بهسازی و نوسازی شهرهای کشور را  عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و  شهین دخت ملاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در 7 ماده امضا و مبادله کردند.

هدف از اجرای این تفاهمنامه؛ سیاست گذاری واحد در جهت عملیاتی کردن برنامه های ویژه زنان و خانواده در محدوده بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی شهرهای کشور به منظور کاهش آثار زیانبار مسائل حاکم بر سکونتگاه های غیر رسمی و بافت های فرسوده است.

با امضای این تفاهمنامه قرار است برنامه های ویژه برای زنان و خانواده در محدوده بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی در اولویت قرار گیرد.همچنین بانک اطلاعاتی و اطلاع رسانی در این زمینه تشکیل خواهد شد.

بنابراین گزارش؛ برنامه ریزی جهت استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه زنان و خانواده، توانمندسازی زنان ساکن در بافت های فرسوده، اجرای برنامه های فقرزدایی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حوزه زنان و خانواده و ارائه طرح های ویژه جهت جلب مشارکت زنان برای بهسازی بافت های فرسوده از دیگر مفاد این تفاهمنامه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز