تعامل نیروی انتظامی با پلیس راهور برای کاهش سرقت از طریق تکنولوژی روز

۱۳۹۴/۰۳/۱۱ - ۱۴:۵۰:۰۳
کد خبر: ۲۸۹۵۱۰
تعامل نیروی انتظامی با پلیس راهور برای کاهش سرقت از طریق تکنولوژی روز
رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی بر تعامل با پلیس راهنمایی و رانندگی در راستای کاهش سرقت با استفاده از تکنولوژی روز تاکید کرد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، سردار "مقیمی" در چهل و پنجمین جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت با بیان اینکه فرمانده نیروی انتظامی بحث سرقت را از اولویت های مهم ناجا در سال گذشته و سالجاری اعلام کرده اند، اظهارداشت: در این قرارگاه باید کلیه رده های ناجا باید پای کار باشند و از پتانسیل سازمان های بیرونی در جهت تعامل سازنده بهره برداری کنند.

وی به تعاملات سازنده با پلیس راهور در جهت کاهش سرقت خودرو اشاره کرد و افزود: پی جویی کشف سرقت از جمله خودرو وظیفه آگاهی است که در این زمینه همکاری پلیس های تخصصی از جمله پلیس اهور می تواند موثر و گره گشا باشد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: دوربینهای سرعت سنج در حال افزایش است که این توانمندی می تواند از جهات مختلف به پلیس در کشف جرایم مهم از جمله سرقت و بسرقت خورد کمک کند.

سردار مقیمی اذعان داشت: در جلسه این قرارگاه، موضوعات مرتبط با کشف خودرو و استفاده از سامانه های راهور مطرح و راه های همپوشانی سامانه ها تجزیه و مقرر شد به صورت تخصصی بر روی آن کار شود؛ در گذشته از این سامانه ها و سیستم ها به خوبی استفاده می شد و همکاری خوبی بین این دو پلیس برقرار بوده و است.

رییس پلیس آگاهی ناجا بر توجه جدی و استفاده به جا و مناسب از ابزار و تکنولوژی روز دنیا و خلاقیت و ابتکار و نوع آوری در ماموریتها تاکید و اظهار امیدواری کرد: با رعایت قوانین و مقرات و افزایش همت و تلاش کارکنان در مبارزه با سرقت بتوان شاهد رضایتمندی مردم از پلیس در برخورد با جرایم از جمله سرقت بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز