انهدام باند سارقان سابقه دار در عملیات بامدادی پلیس پایتخت

۱۳۹۴/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۳:۳۲
کد خبر: ۲۸۹۵۳۱
انهدام باند سارقان سابقه دار در عملیات بامدادی پلیس پایتخت
رئیس کلانتری 112 ابوسعید از انهدام باند سارقان سابقه دار مرکز پایتخت در عملیات بامدادی صبح امروز خبر داد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، سرهنگ حسنوند با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور و طرح پاکسازی محلات مرکزی پایتخت از دستگیری 7سارق حرفه ایی در یک پاتوق خبر داد.

 وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: چندی پیش چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر اینکه تعدادی سارق حرفه ایی خانه ایی را در خیابان ولیعصر(عج) به صورت مجردی اجاره و آن جا را مکانی جهت تجمع سارقین و مصرف کنندگان مواد مخدر کرده اند،به این یگان واصل شد و رسیدگی به ان در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه به محض دریافت گزارش شهروندان تیمی ویژه از ماموران تخصصی این یگان تشکیل و مسئولیت رسیدگی به پرونده را به عهده گرفتند،گفت:در ادامه تحقیقات نامحسوس ماموران آغاز و پس از تایید صحت موضوع،نتیجه اقدامات در گزارشی مکتوب به نماینده دادستان ناحیه 11شهر تهران منعکس شد. 

حسنوند اضافه کرد:پس از هماهنگی با مقام قضایی در ساعت 0800 صبح امروز ماموران به اتفاق نماینده دادستان به آدرس مذکور اعزام ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل شده و توانستند 7متهم سابقه دار را زمینگیر کنند.

این مقام مسئول در پلیس پایتخت با اشاره به اینکه متهمان به محض مشاهده مامورین قصد داشتند از طریق پنجره ها فرار کنند افزود: همه متهمان با سرعت عمل ماموران یکی پس از دیگری در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان حدود 1کیلو و بیست گرم هروئین، 49 گرم تریاک و 53 گرم و 70 سانت حشیش کشف شد.

کلانتر 112ابوسعید در پایان خاطرنشان کرد: متهمان به کلانتری دلالت شدند و پس از تحقیقات و انجام بازجویی های فنی ضمن اینکه به جرایم خود مبنی بر سرقت و توزیع مواد مخدر معترف شدند؛به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز