تانکر حمل سوخت با ۲/۵ تن تریاک در اصفهان توقیف شد

۱۳۹۴/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۶:۰۰
کد خبر: ۲۸۹۷۰۵
تانکر حمل سوخت با ۲/۵ تن تریاک در اصفهان توقیف شد
فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف دو تن و نیم تریاک از داخل یک تانکر، توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش گروه انتظامی خبرگزاری برنا، فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: در ادامه مبارزه با قاچاقچیان وسوداگران مرگ ، اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان طی یک سری اقدامات پلیسی یکی از اعضا، باند قاچاق مواد مخدر را که با استفاده از خودرو های سنگین اقدام به جابه جایی کلان مواد مخدر در سطح کشور می نمودند را شناسایی کردند.

سردار " آقاخانی " افزود: در این راستا ماموران پس از اطلاع از حمل مقادیر زیادی مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان به وسیله تانکر حمل سوخت نسبت به توقیف خودرو در مبادی ورودی شرق استان اقدام کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: ماموران پس از انتقال این تانکر به مقر، در بازرسی تخصصی از آن مقدار دو تن و نیم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر واقدامات پلیس در راستای شناسایی دیگر همدستان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این مطلب که کشفیات مواد مخدر در سه ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه در سال 93 در پلیس مبارزه با مواد مخدر افزایش 200 در صدی داشته است،گفت: این دومین محموله سنگینی است که از ابتدای سال جاری تا کنون کشف شده .

این مقام انتظامی تصریح کرد : پلیس با تمام توان وامکانات خود با قاچاقچیان وسوداگران مرگ و ریشه کنی این بلای خانمان سوز مبارزه خواهد کرد.

 

نظر شما