کشف بیش از ۴۳ هزار قرص روان گردان در فارس

۱۳۹۴/۰۳/۱۸ - ۰۸:۴۹:۲۵
کد خبر: ۲۹۰۶۲۰
کشف بیش از ۴۳ هزار قرص روان گردان در فارس
روابط عمومی فرماندهی انتظامی فارس اعلام کرد:ماموران مبارزه با مواد مخدر این استان 200 کیلوگرم مواد مخدر و 43 هزار و 517 عدد قرص روان گردان در این استان کشف و ضبط کردند.

به گزارش گروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری برنا، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زرین دشت گفت:ماموران انتظامی این شهرستان پس از مطلع شدن از حرکت یک دستگاه خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر از جاده چاه نهر به سمت روستای بن دشت در این شهرستان به محل یاد شده عزیمت کردند.

سرهنگ دوم یوسف کریمی راد افزود:راننده خودرو حامل مواد به محض مشاهده ماموران با کمک دو دستگاه موتورسیکلت که او را همراهی می کردند اقدام به فرار کرد اما پس از مسافتی تعقیب و گریز هر سه این وسایل نقلیه متوقف شدند.

وی گفت:ماموران در بازرسی از خودرو پژو 200 کیلوگرم تریاک کشف و در ارتباط با آن سه نفر را دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز نیز گفت:ماموران یگان امداد این شهرستان هنگام گشت زنی در یکی از خیابان های شیراز به یک دستگاه خودرو پراید شک کردند ، راننده این وسیله نقلیه با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد اما پس از طی مسافتی تعقیب و گریز این خودرو متوقف شد.

سرهنگ بهادر اسماعیلی افزود:در بازرسی از این وسیله نقلیه 30 هزار عدد قرص ترامادول ، 11 هزار و 700 عدد قرص متادون و 85 لیتر شربت متادون کشف و راننده این خودرو به همراه مواد مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر تحویل داده شد.

سرهنگ شیبانیان فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان از چندین باب منازل متعلق به خرده فروشان مواد مخدر در مرودشت یک هزار و 817 عدد انواع قرص روان گردان ، مقادیری حشیش و تریاک و ابزار استعمال مواد مخدر کشف و در ارتباط با آنها 12 نفر را دستگیر کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز