خبر احضار مشمولان معاف از خدمت صحت ندارد

۱۳۹۴/۰۳/۱۸ - ۱۵:۱۹:۱۷
کد خبر: ۲۹۰۷۸۵
خبر احضار مشمولان معاف از خدمت صحت ندارد
جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح خبر احضار مشمولان معاف از خدمت تکذیب کرد .

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه خبر احضار مشمولان معاف از خدمت صحت ندارد، گفت: سرچشمه انتشار چنین خبرهایی، شبکه های معاند ضد انقلاب و بعضا رسانه‌های زرد است.

سردار موسی کمالی در خصوص  شایعاتی مبنی بر احضار مشمولان معاف از خدمت اظهار کرد: این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و سرچشمه انتشار چنین خبرهایی، شبکه های معاند ضد انقلاب و بعضا زرد است.

وی افزود: قوانین و مقررات جاری در خصوص بحث سربازی در حال اجرا است و در حال حاضر هیچ تصمیمی در خصوص افزایش مدت خدمت سربازی، فراخوان سرباز جدید و یا کاهش معافیت‌ها وجود ندارد.

جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه هیچ تصمیم جدیدی در این باره ابلاغ نشده است، عنوان کرد: هموطنان در این باره نگرانی نداشته باشند، زیرا ستاد کل هر روند جدیدی در خصوص سربازی را در رسانه‌های گروهی مطرح خواهد کرد.

به گفته سردار کمالی مشمولان سربازی می‌توانند آخرین اطلاعات در خصوص مسایل مرتبط با سربازی را از سایت فرهنگی سرباز و سایت پلیس پیگیری کنند.

در روزهای اخیر مطلبی تحت عنوان «تکمیل یگان‌های نیروهای مسلح و احضار احتمالی معافان سربازی و کسانی که کسری خدمت به آنها تعلق گرفته» در شبکه های اجتماعی موبایلی دست به دست می‌شود که در این شایعه دلیل چنین درخواستی، «نزدیکی نیروهای داعش به مرز‌های ایران و احتمال جنگ» عنوان شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز