دستگیری سارق منزل با ۲۸ فقره سرقت

۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۰:۰۹:۰۶
کد خبر: ۲۹۱۱۶۳
دستگیری سارق منزل با ۲۸ فقره سرقت
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران از دستگیری سارق منزل با 28 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه حوادث خبرگزاری برنا، سرهنگ "جعفرعلیزاده" با اعلام این خبر گفت:در پی وقوع سرقت های متعدد در دو ماهه اخیر سال جاری یک تیم عملیاتی پلیس آگاهی جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان تشکیل شد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از تلاش شبانه روزی و روش های خاص پلیسی فرد مورد نظر را شناسایی و در عملیات پلیسی موفق شدند یک نفر به نام "الف_ ر" را دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دهند.

"علیزاده" افزود: در بازجویی های اولیه، متهم منکر هر گونه سرقت بوده که پس از ارائه مدارک جمع آوری شده به 25 فقره سرقت منزل در شهرستان رباط کریم و تهران بزرگ و شهرستان های همجوار و سه فقره سرقت از انباری منازل خالی از سکنه با همدستی دو نفر از دوستانش و سه نفر مالخر اعتراف کرد .

وی گفت:مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه سه نفر مالخر را دستگیر و در بازرسی از منازل آن ها تعداد سه دستگاه ال سی دی و ال ای دی و دو دستگاه دوربین فیلم برداری و یک دستگاه لب تاپ و گوشواره و دستگاه دی وی دی و یک دستگاه دیجیتال کشف کردند.

رئیس پلیس رباط کریم در پایان تصریح کرد: تلاش شبانه روزی مأموران ما ستودنی است به همت این مأموران خواب از چشمان مجرمان می گیریم، متهمان دستگیر شده به 28 فقره سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز