سارق قطعات خودرو در سنندج دستگیر شد

۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۰:۱۳:۱۹
کد خبر: ۲۹۱۱۶۷
سارق قطعات  خودرو در سنندج دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان سنندج استان کردستان از اعتراف سارقی حرفه ای به 25 فقره سرقت قطعات خودرو خبر داد .

به گزارش گروه انتظامی خبرگزاری برنا ، سرهنگ "سیاوش زیستی" در این زمینه به خبرنگار ما گفت : روز گذشته اکیپ گشت خودروی کلانتری 11 سنندج حین گشت زنی در خیابان غفور این شهرستان ، مشاهده کردند یک دستگاه سواری پژو 405 به شیوه ای مشکوک در حال پرسه زنی است، از این رو جهت بررسی های بیشتر از راننده درخواست کردند خودرو را متوقف کند ، اما وی با سرعت زیاد اقدام به فرار کرد .

وی ادامه داد : سرانجام پس از مدتی تعقیب و گریز ، ماموران کلانتری خودرو تحت تعقیب را در حالی که با خروج از شهر قصد فرار از دست ماموران را داشت در نزدیکی پلیس راه "سنندج – کرمانشاه" متوقف کردند.

فرمانده انتظامی سنندج ضمن اشاره به دستگیری راننده خودرو ، اضافه کرد : در بازرسی از خودرو یک تیغه قمه ، یک قوطی افشانه دفاع شخصی غیر مجاز ، سه دستگاه گوشی تلفن همراه به همراه تعدادی دسته کلید و سوئیچ خودرو کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد : راننده خودرو پس از انتقال به کلانتری ، در تحقیقات فنی انجام شده به ارتکاب 25 فقره سرقت قطعات خودرو در نقاط مختلف شهر سنندج اعتراف کرد.

زیستی با اشاره به شناسایی شاکیان و بازسازی صحنه سرقت ها ، خاطرنشان کرد : طبق بررسی های انجام شده خودرو متهم نیز دارای دستور توقیف بود ، که جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز