آخرین اخبار کشفیات سیگار قاچاق در هفته گذشته اعلام شد

۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۵:۱۲:۴۰
کد خبر: ۲۹۱۳۴۲
آخرین اخبار کشفیات سیگار قاچاق در هفته گذشته اعلام شد
با تلاش نیروهای انتظامی و پلیس، هزاران نخ سیگار قاچاق و محصولات دارویی غیرمجاز کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه انتظامی خبرگزاری برنا، بیش از هزاران نخ سیگار در استان های گیلان،فارس، کردستان، مرکزی، هرمزگان، البرز، یزد و اصفهان و نیز مقادیری داروهای غیرمجاز در استان های زنجان، فارس، ایلام، کرمان، اردبیل، آذربایجان شرقی، خوزستان و خراسان رضوی کشف و ضبط شد.

اخبار کشفیات سیگار قاچاق و داروهای غیرمجاز در هفته گذشته به شرح زیر است:

کشف 19 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در شهرستان آستارا

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا استان گیلان از کشف 19هزار نخ انواع سیگار خارجی در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق خبر داد.

سرهنگ "رحیم مهدی زاده " فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در تشریح این خبر گفت: همزمان با اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، مأموران دایره مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی طی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر فروش کالای دخانی قاچاق در مغازه فردی در این شهرستان، موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا گفت: ماموران پس از انجام تحقیقات از صحت این موضوع اطمینان حاصل نموده و با شناسایی متهم، در بازرسی از مغازه خواربار فروشی وی، 19 هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف و ضبط کردند.

سرهنگ مهدی زاده افزود: متهم 25 ساله این پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

توقیف کامیون ایسوزو با 2 میلیون نخ سیگار قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان "کازرون" استان فارس از توقیف یک دستگاه کامیون حامل دو میلیون نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "مهرداد مشوق" با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی بخش "چنارشاهیجان" در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز ، به یک دستگاه کامیون در بلوار خلیج فارس شهر قائمیه مشکوک و آن را متوقف کردند.

 وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو تعداد دو میلیون نخ سیگار، دو هزار و 560 بسته تنباکو میوه ای ، ‌سه دستگاه لوازم خانگی ، مقادیری لوازم و مواد دندانپزشکی و تعدادی لوازم یدکی خودرو قاچاق کشف شد.

سرهنگ "مشوق" با بیان اینکه ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده یک میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی معرفی شد .

توقیف 616 هزار نخ سیگار قاچاق در تعقیب و گریز پلیسی

 با تلاش ماموران انتظامی شهرستان "فراشبند " استان فارس، دو دستگاه خودرو با 616 هزار و 200 نخ سیگار قاچاق متوقف شدند.

  فرمانده انتظامی شهرستان "فراشبند" در تشریح این خبر گفت : مأموران کلانتری "نوجین" این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده"فراشبند- کازرون" به یک دستگاه خودرو پژو پارس مظنون شدند.

سرهنگ"محمد اسلامی" افزود : راننده پژو پارس به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ، خودرو مورد نظر توقیف و در بازرسی از آن 316 هزار و 200 نخ سیگار قاچاق کشف و در این زمینه یک نفر دستگیر شد.

وی ادامه داد: در یک عملیات دیگر نیز مأموران پلیس آگاهی شهرستان از حمل کالای قاچاق دخانی در مسیر "فراشبند – کازرون" مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

این مقام انتظامی افزود: در این راستا مأموران به یک دستگاه خودرو سمند مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو را متوقف و در بازرسی از آن300 هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

سرهنگ "اسلامی" با بیان اینکه راننده خودرو با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه متواری شد، افزود: تلاش برای دستگیری متهم با جدیت ادامه دارد.

وی گفت: مبارزه جدی با قاچاق در دستور کار پلیس شهرستان است و شهروندان می توانند هر گونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.

دپوی سیگار خارجی در یک منزل

جانشین انتظامی استان کردستان از کشف 645 هزار نخ سیگار قاچاق در شهر سنندج خبر داد .

سرهنگ پاسدار "جعفر آژنگ" از شناسایی یک دپوی سیگار خارجی قاچاق ، توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد .

وی تصریح کرد : با هماهنگی مقام قضائی روز گذشته از محل مذکور که یک منزل مسکونی در یکی از شهرک های شهر سنندج است بازرسی به عمل آمد و در نتیجه 32 هزار و 270 پاکت معادل 645 هزار و 400 نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد .

جانشین انتظامی استان کردستان ضمن اشاره به ارزش 600 میلیون ریالی این کشفیات ، خاطرنشان کرد: در این زمینه یک متهم نیز دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد .

کشف 250 هزار نخ سیگار قاچاق در کردستان

ماموران پلیس آگاهی انتظامی استان کردستان ، موفق به کشف 250 هزار نخ سیگار قاچاق شدند .

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان کردستان  ، از کشف تعداد 1250 باکس معادل 250 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد .

سرهنگ "جمال سلمانی" افزود : این تعداد سیگار قاچاق در یک دستگاه وانت نیسان بارگیری شده بود ، که با اشراف اطلاعاتی ماموران حین تخلیه در یک واحد صنفی در یکی از مناطق روستایی حومه سنندج کشف و ضبط شد .

وی ضمن اشاره به ارزش 220 میلیون ریالی این کشفیات ، خاطرنشان کرد : در این زمینه 2 متهم نیز به مرجع قضایی معرفی شدند .

کشف 348 هزار نخ سیگار قاچاق در کردستان

ماموران انتظامی شهرستان دهگلان استان کردستان ، موفق به کشف بیش از 348 هزار نخ سیگار قاچاق شدند .

جانشین انتظامی استان کردستان   از کشف تعداد 348 هزار و 560 نخ سیگار خارجی قاچاق توسط ماموران انتظامی شهرستان دهگلان خبر داد .

سرهنگ پاسدار "جعفر آژنگ" افزود : این محموله در یک دستگاه سواری پژو پارس بارگیری شده بود ، که با اشراف اطلاعاتی ماموران پاسگاه قروچای حین تردد در حوزه استحفاظی توقیف شد .

وی با اشاره به ارزش 800 میلیون ریالی سیگارهای کشف شده ، خاطرنشان کرد : در این رابطه راننده خودرو نیز دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد .

470 هزار نخ سیگار قاچاق در ساوه کشف شد

  470 هزار نخ سیگار خارجی روز گذشته در عملیات ماموران انتظامی در شهرستان ساوه استان مرکزی از یک دستگاه خودروی وانت بار کشف شد.

سرهنگ "علی اصغر طالبی" فرمانده انتظامی ساوه در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان در تحقیقاتی از جابجایی یک محموله سیگار قاچاق از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده، سرانجام ماموران انتظامی شهرستان، یک دستگاه خودروی نیسان را که در حال عبور در آزاد راه کربلا بود، مشاهده و خودرو را متوقف کردند.

طالبی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته از خودرو، تعداد470 هزار نخ سیگار قاچاق که به شکل ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی ساوه با اشاره به دستگیری دو نفر در این عملیات گفت: پرونده برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی ارجاع شد.

کشف 130 هزار نخ سیگار قاچاق در بندرعباس

با تلاش مأموران انتظامی بندرعباس استان "هرمزگان" سواری پژو حامل 130 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق قبل از خروج از این شهرستان توقیف شد.

سرهنگ "عبدالحسین بسطامی" فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح این خبر گفت: مأموران پاسگاه گنو شهرستان روز گذشته حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: با متوقف شدن خودرو مأموران در بازرسی از آن 130 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق، فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی بندرعباس تصریح کرد: در این راستا خودرو توقیف، راننده آن دستگیر که به همراه کالای مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی انتقال شد.

کشف 150بسته سیگار خارجی قاچاق در نظرآباد

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از کشف 150بسته سیگار خارجی قاچاق در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ « جواد صفایی » با اعلام این خبر گفت : در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان نظرآباد ، این طرح با بکارگیری کلیه امکانات و توان نیروها در سطح شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود : نتیجه حاصل از اجرای این طرح کشف مقادیری مواد مخدر ، جمع آوری 17 معتاد تابلو و کارتن خواب ، دستگیری 2 سارق قطعات خودرو و اماکن خصوصی ، کشف 150بسته سیگار خارجی قاچاق و توقیف 23 دستگاه موتور سیکلت و 8 دستگاه خودروی متخلف بود.

سرهنگ صفایی با تاکید بر برخورد قانونی و قاطعانه با قانون شکنان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی اجازه نمی دهد که مخلان نظم و امنیت خدشه ای بر امنیت جامعه و مردم وارد کنند .

کشف 51 هزار نخ سیگار قاچاق از اتوبوس "ولوو"

ماموران ایستگاه بازرسی فراغه شهرستان ابرکوه استان یزد، در بازرسی از یکدستگاه اتوبوس مسافربری "ولوو" 51 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ "احمد غلامزاده" گفت: ماموران ایستگاه بازرسی فراغه،   یکدستگاه اتوبوس مسافربری مسیر شیراز- تهران را با 51 هزار نخ سیگار قاچاق متوقف کردند.

وی ادامه داد: راننده اتوبوس تعداد 255 "بکس" سیگار خارجی قاچاق با مارک های مختلف را داخل جعبه "گیربکس" اتوبوس جاساز کرده بود.

غلامزاده تصریح کرد: متهم دستگیر شده به هویت "ع.الف" سیگارهای قاچاق را از شیراز بارگیری کرده بود و قصد انتقال به تهران و سپس شهرهای شمالی را داشت.

کشف 51 هزار نخ سیگار قاچاق از اتوبوس "ولوو"

ماموران ایستگاه بازرسی فراغه شهرستان ابرکوه استان یزد، در بازرسی از یکدستگاه اتوبوس مسافربری "ولوو" 51 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ "احمد غلامزاده" گفت: ماموران ایستگاه بازرسی فراغه،   یکدستگاه اتوبوس مسافربری مسیر شیراز- تهران را با 51 هزار نخ سیگار قاچاق متوقف کردند.

وی ادامه داد: راننده اتوبوس تعداد 255 "بکس" سیگار خارجی قاچاق با مارک های مختلف را داخل جعبه "گیربکس" اتوبوس جاساز کرده بود.

غلامزاده تصریح کرد: متهم دستگیر شده به هویت "ع.الف" سیگارهای قاچاق را از شیراز بارگیری کرده بود و قصد انتقال به تهران و سپس شهرهای شمالی را داشت.

2میلیون نخ سیگار از مخفیگاه قاچاقجیان کشف شد

 رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف دو میلیون و80 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش دو میلیارد و پانصد و نود میلیون ریال خبر داد.

  رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت : در پی کسب خبر مبنی بر اینکه افرادی به صورت وسیع وگسترده اقدام به قاچاق کالاهای دخانی در شهرستان سمیرم می نمایند ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ " خسروی" افزود: ماموران متهمان را شناسایی وطی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند، ودر بازرسی از مخفیگاه آنها مجموعا تعداد یک میلیون و 950هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و206 کیلو گرم تنباکو در مارکهای مختلف کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به این مطلب که ارزش کالاهای کشف شده تقریبا دو میلیارد و600 میلیون تومان برآورد شده است ، گفت : در این رابطه دو نفر دستگیر وپس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: ماموران آگاهی استان اصفهان نیز حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک وآن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور تعداد 130 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 80 میلیون ریال کشف کردند.

گفتنی است دراین رابطه نیز یک نفر دستگیر شد.

کشف دوهزارو 249عدد داروی غیر مجاز در زنجان

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان زنجان از کشف بیش از هزارو 607 عدد داروی غیر مجاز از یک عطاری متخلف خبر داد.

سرهنگ "شهرام مقدم" در تشریح این خبر گفت:در پی کسب گزارشات مردمی مبنی بر توزیع داروهای غیرمجاز در یک واحد صنفی عطاری ، تحقیقات نامحسوس پلیس در این زمینه آغاز شد.

"مقدم" افزود:با شروع تحقیقات و محرز شدن فعالیت غیرقانونی صاحب این عطاری ماموران جهت بازرسی از این واحد صنفی به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد : ماموران در بازرسی از این عطاری دوهزارو 249عدد انواع داروی غیرمجاز و 650قطعه عکس  کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان زنجان با تاکید بر اینکه پلیس با تمام توان با متخلفان برخورد می کند،گفت: صاحب این عطاری پس از تشکیل پرونده،جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

بیش از 41 هزار قرص غیر مجاز در خودرو پراید

مأموران یگان امداد شهرستان شیراز با توقیف یک دستگاه خودرو پراید، 41 هزار و 700 عدد انواع قرص غیر مجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اعلام این خبر گفت: مأموران یگان امداد شهرستان هنگام گشت زنی در یکی از خیابان های شیراز به یک دستگاه خودرو پراید مظنون شدند.

سرهنگ "بهادر اسماعیلی" تصریح کرد: راننده خودرو به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار نمود که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی از این خودرو 85 لیتر شربت متادون، 30 هزار عدد قرص ترامادول و 11 هزار و 700 عدد قرص متادون کشف و راننده آن دستگیر شد.

سرهنگ "اسماعیلی" افزود: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر تحویل داده شد.

کشف بیش از هزار و پانصد داروی قاچاق درایلام

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان ایلام از کشف بیش از هزار و پانصد داروی قاچاق غیرمجاز خبرداد.

سرهنگ "علیرضا گوهری"  اظهار داشت:ماموران پلیس آگاهی ایلام موفق شدند این محموله قاچاق را hز یک مغازه عطاری درشهر ایلام کشف وضبط کنند.

این مسئول انتظامی با تاکید بر اینکه پلیس تعامل بسیار خوبی با ادارات وسازمان های مرتبط با قاچاق کالا دراستان دارد،تصریح کرد:تلاش می کنیم هیچ گونه کالای قاچاقی به استان وارد نشود.

وی درادامه با اشاره به صدمات جبران ناپذیری که کالای قاچاق به اقتصاد کشور وارد می آورد،گفت:ورود انواع کالاهای قاچاق موجب کندشدن روند تولیدداخلی وکاهش اشتغال زایی می شود.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان ایلام درپایان گفت:پلیس مصمم است با کسانی که با تزریق کالاهای قاچاق به بازار قصد ضربه زدن به اقتصاد داخلی را دارند با قاطعیت برخورد می کند.

گفتنی است:کالاهای کشف شده تحویل معاونت غذا ودارو دراستان گردید ومتهم نیز جهت سیرمراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف 165هزار عدد داروی تاریخ گذشته به ارزش 450 میلیون ریال

فرمانده انتظامی شهرستان رابر استان کرمان از کشف 165 هزار عدد اقلام مختلف دارویی تاریخ گذشته و غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

،سرهنگ"علی نمازیان" گفت:با اعلام خبری مبنی بر این که فردی به صورت غیر قانونی اقدام به نگهداری دارو های تاریخ گذشته در انباری در شهرستان کرده ،بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رابر افزود:ماموران پلیس امنیت عمومی پس از بررسی خبر و هماهنگی با مقام قضایی اکیپی از مأموران مجرب را به آدرس مورد نظر اعزام کردند.

وی تصریح کرد: سپس پلیس با رعایت حقوق شهروندی وارد انبار شد و در بازرسی از محل مورد نظر تعداد 165 هزار عدد اقلام داروئی از نوع شربت، قرص، سرم و پماد تاریخ گذشته و غیر بهداشتی به ارزش 450میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ نمازیان با تاکید بر اینکه پلیس با تمام توان با متخلفانی که سلامتی مردم را به خطر می اندازند برخورد خواهد کرد، گفت: صاحب این داروخانه پس از تشکیل پرونده،جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

نمازیان در پایان از شهروندان خواست تا در صورتی که با توزیع داروهای تاریخ گذشته و غیر مجاز مواجه شدند سریع این مساله را با پلیس در میان بگذارند.

کشف 44 هزار عدد قرص غیرمجاز در خلخال

فرمانده انتظامی شهرستان "خلخال" استان اردبیل گفت: با تلاش مأموران انتظامی 44 هزار عدد قرص غیر مجاز کشف و ضبط شد.

سرهنگ "محمد نمازی" در این خصوص گفت: مأموران  امنیت عمومی شهرستان طی عملیاتی موفق به دستگیری بزرگترین عامل توزیع کننده قرص های غیر مجازدر استان شدند.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی، در بازرسی از منزل فرد دستگیر شده 44 هزار عدد قرص غیرمجاز کشف و ضبط شد و متهم پس از سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

محموله داروهای غیر مجاز در مرند متوقف شد

فرمانده انتظامی مرند آذربایجان شرقی از کشف 29هزار و174عدد انواع داروی غیر مجاز خارجی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"علی طاحونی " در تشریح این خبر گفت: ماموران  پاسگاه  "قرخلار"در راستای اجرای طرح کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه خودرو سواری پژو405 مشکوک ودر بازرسی از آن تعداد 29 هزار و 174 عدد انواع داروهای غیر مجاز خارجی  را کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد : برابر نظریه کارشناسی ارزش ریالی این داروها بیش از 400میلیون ریال بر آورد شده است که راننده خودرو و داروهای مکشوفه پس از تکمیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد .

فرمانده انتظامی شهرستان مرندبا تاکید بر اینکه پلیس با تمام توان با متخلفان برخورد می کند،از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مواردمشکوک مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند .

جاساز 299 هزار قرص روانگردان در یک خودرو

 فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان استان خوزستان از توقیف یک دستگاه خودرو سمند و کشف 299 هزار 600 عدد قرص روانگردان "ترامادول" در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "سید نورالدین موسویان" در تشریح این خبرگفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران انتظامی بخش "زیدون" شهرستان بهبهان طی ایست و بازرسی در محور "دیلم به سردشت" به یکدستگاه خودرو سمند مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: مأموران در بازرسی از خودرو، 299 هزار و 600 عدد قرص روانگردان ترامادول را که در آن جاسازی شده بود کشف کردند که دراین زمینه راننده دستگیر شد .

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان ضمن بیان مضرات و عواقب تباهی آوراستفاده نامتعارف از قرص های روانگردان خصوصا" قرص های که بصورت قاچاق وارد کشور می شود، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن مرکز فوریت های

پلیسی 110 اعلام تا نسبت به پیگیری و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

توقیف نیسان حامل نیم تن گیاه دارویی

پلیس شهرستان کاشمر خراسان رضوی خودرو نیسان حامل نیم تن گیاه دارویی قاچاق را شناسایی و توقیف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در تشریح این خبر گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا روز گذشته هنگام کنترل خودروهای عبوری در محل پلیس راه کاشمر به یک دستگاه خودرو نیسان سایپا با سه نفر سرنشین مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ باقری افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو مقدار500 کیلوگرم گیاه دارویی کلپوره قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: با توجه به ممنوعیت جمع آوری این گونه گیاهی از مراتع و ارتفاعات شهرستان کاشمر متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی خاطر نشان کرد: برابر اعلام کارشناس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، متخلفان اقدام به از بین بردن و قطع پوشش گیاه دارویی کلپوره درسطح 2هزار متر مربع کرده اند که پس از رسیدگی قضایی به پرداخت جزای نقدی و توقیف بار قاچاق محکوم شدند.

نظر شما
نظرات
محمد
|
-
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
0
0
نتیجه خصوصی سازی غیر کارشناسی شرکت دخانیات ایران وگرفتن مسئولیت کنترل قاچاق و واردات از این شرکت میشود غوغای قاچاق وواردات سیگار بی کیفیت و نابودی صنعت وکشاورزی و بیکاری پرسنل این شرکت قطعا توطعه داخلی در کار بوده مثل مسائل دیگر . حیف حیف حیف
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز