رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ:

هر دو راننده در تصادف فوتی اتوبان امام علی(ع) مقصرند

۱۳۹۴/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۳:۳۸
کد خبر: ۲۹۱۵۷۹
هر دو راننده در تصادف فوتی اتوبان امام علی(ع) مقصرند
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان هردو وسیله نقلیه در تصادف اتوبان امام علی (ع) هر کدام به سهم ۵۰ درصد مقصر هستند.

سرهنگ مراد مرادی با اعلام جزئیات وقوع این حادثه گفت: ساعت ۵ بعدازظهر نوزدهم خردادماه یک فقره تصادف قوتی در بزرگراه امام علی(ع) مسیر جنوب به شمال قبل از آزادگان بین سواری پراید و کامیون باری حامل بار سیمان به وقوع پیوست که در جریان این برخورد  راننده کامیون در دم جان سپرد.

وی گفت: بررسی کارشناسان پلیس راهور حاضر در محل حادثه نشان می داد که راننده کامیون به علت نقص فنی چرخ عقب سمت راست در لاین اضطرار بزرگرا ه توقف کرده و راننده آن بدون استفاده از علائم ایمینی هشدار دهنده اقدام به رفع نقص خودرو خود می کرد.

مرادی ادامه داد: در این هنگام سواری پراید که در مسیر جنوب به شمال بزرگراه در حال حرکت بود به کامیون برخورد کرد که در نتیجه این تصادف راننده کامیون در دم جان سپرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: راننده پراید و سرنشینان آن نیز در جریان این حادثه به شدت مصدوم شدند که  توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به نزدیک ترین مرکز درمانی منتقل شدند.

مرادی بااعلام اینکه در این تصادف رانندگان هر دو وسیله نقلیه هر کدام به سهم ۵۰ درصد مقصر اعلام شدند افزود: راننده سواری پراید به دلیل عدم توجه به جلو ۵۰ درصد و راننده کامیون باری نیز به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی ۵۰ درصد مقصر اعلام شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه با هشدار به رانندگان خودروهای سواری گفت: رانندگانی که خودروی آنها در شبکه بزرگراهی دچار نقص فنی می شود حتما باید نسبت به رعایت موارد ایمنی، نصب مثلث شبرنگ و علائم هشدار دهنده برای آگاهی دیگر رانندگان اقدام کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

مرادی در پایان گفت: عدم توجه به جلو یکی از عمده ترین علت های وقوع تصادف در شهر تهران است.

 

 

نظر شما