خانواده محوری باید در توسعه مشاغل زنان مورد توجه قرار گیرد

۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۰۹:۱۱:۳۵
کد خبر: ۲۹۲۰۴۹
خانواده محوری باید در توسعه مشاغل زنان مورد توجه قرار گیرد
مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده با اشاره به نقش مهم زنان در جامعه گفت: موضوع خانواده محوری باید در توسعه مشاغل زنان در جامعه مورد توجه قرار گیرد که از جمله آن می توان دور کاری و مشاغل خانگی را برای زنان توسعه داد.
به گزارش گروه دختران و زنان خبرگزاری برنا، فهیمه فرهمندپور دیشب در نشست شورای اداری هرمزگان اظهار کرد: موضوع خانواده محوری باید در توسعه مشاغل زنان در جامعه مورد توجه قرار گیرد که از جمله آن می توان دور کاری و مشاغل خانگی را برای زنان توسعه داد.

مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده با بیان اینکه رفاه و بهبود شرایط کل جامعه نیازمند توجه به زنان است، گفت: بودجه عمومی کشور برای انجام ماموریت دستگاه ها برای همه آحاد جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: مدیران در اختصاص و هزینه کرد این اعتبارات و انجام ماموریت های ذاتی دستگاه ها باید توجه داشته باشند که مخاطب آنها مردان و زنان هستند و نیاز است با دیدگاه بر مبنای عدالت که اصل نگاه دینی ما می باشد به این حوزه توجه کنیم.

فرهمندپور در این نشست گفت: در برخی شاخص های حوزه زنان، موقعیت استان هرمزگان خوب و در برخی شاخص ها از متوسط کشوری بهتر است.

وی ابراز کرد: از نظر تعداد خانوار میانگین این استان بالاتر از متوسط جمعیت کشور است و همچنین میانگین ازدواج در هرمزگان از میانگین کشور بالاتر و میانگین طلاق در این استان نیز پایین تر از متوسط کشوری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز